Στην κυκλοφορία τέθηκαν από την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023 τα έτοιμα γεύματα της Νίκας, μέσω του καναλιού της μικρής λιανικής, σε παντοπωλεία, μίνι μάρκετ, μεγάλα μπακάλικα και καταστήματα delicatessen. Πρόκειται για παλιά έτοιμα γεύματα της εταιρείας Αμβροσία, η οποία, μαζί με το brand Έδεσμα, εξαγοράστηκε από τη Νίκας, στο πολύ δραστήριο 2022 για τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο και το επενδυτικό σχήμα EOS Capital Partners. Η Νίκας προσπαθεί να εκμεταλλευτεί το δικό της, αυτόνομο κανάλι διανομής, που έχει διατηρήσει.

Τα έτοιμα γεύματα της Αμβροσία αριθμούσαν 19 κωδικούς, αλλά η Νίκας επαναλανσάρει στις αρχές του 2023 μόνο 14 από αυτούς, ξεχωρίζοντας τους πιο εμπορικούς από αυτούς, κατόπιν αξιολόγησης και έρευνας. Τα έτοιμα γεύματα της Νίκας προορίζονται και σε ατομική συσκευασία, αλλά και για τα σημεία εστίασης, μιας και προσφέρονται και σε επαγγελματική συσκευασία (ταψί).

Όπως έμαθε το FOODReporter, τα έτοιμα γεύματα Νίκας παρουσιάστηκαν και δειγματίστηκαν ήδη σε όλες τις ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με θετικότερη ανταπόκριση να βρίσκουν από τον Μασούτη, ο οποίος φιλοξενούσε και στο παρελθόν το κωδικολόγιο έτοιμων γευμάτων Αμβροσία. Η ανταπόκριση των περισσότερων αλυσίδων ήταν κατ’ αρχάς θετική και αναμένονται οι πρώτες οριστικές τοποθετήσεις τον Μάρτιο του 2023. Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος δεν έχουν απαντήσει ακόμη στην πρόταση της Νίκας για ένταξη των έτοιμων γευμάτων της στα ψυγεία τους, κάτι εν πολλοίς λογικό μιας και έχουν οικοδομήσει τη δική τους ξεχωριστή στρατηγική στον τομέα των έτοιμων γευμάτων. Η Νίκας ετοιμάζει δυνατή διαφημιστική καμπάνια για τα έτοιμά του γεύματα, από τις 20 Μαρτίου 2023 και έπειτα.

Νέα σειρά αλλαντικών Νίκας Έδεσμα, σε ανταγωνιστική τιμή απέναντι στην ιδιωτική ετικέτα
Η Νίκας φιλοδοξεί να επιστρέψει σε κέρδη στα αλλαντικά για το 2023, το οποίο θα είναι μια χρονιά διαφορετική από την προηγούμενη, με ενιαία εταιρική χρήση, προϊόντα και στρατηγική. Όπως δήλωσε η Ειρήνη Χανιαδάκη, marketing director της Νίκας για τους κωδικούς Έδεσμα και Αμβροσία, πρόσφατη «μεταγραφή» από την ομάδα της Chipita, «για το 2023 έχει μπει ο φιλόδοξος στόχος του 10% σε ανάπτυξη στην κατηγορία των αλλαντικών». Παραδέχτηκε όμως ότι οι επώνυμες φίρμες δέχονται τεράστια πίεση από τα αντίστοιχα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία.

Το επόμενο project από το οποίο φιλοδοξεί η Νίκας να επανακτήσει μερίδια, ποντάροντας και στον ανταγωνισμό της τιμής, είναι τα προσιτά αλλαντικά Έδεσμα, τα οποία αναμένεται να λανσαριστούν εντός 2023 και να αποτελέσουν σειρά που θα αποκτήσει αποτύπωμα σε διαφορετικές κατηγορίες, από τις premium και τις μεσαίας πολυτέλειας, όπου δραστηριοποιούνται τα ήδη υπάρχοντα προϊόντα Νίκας.

Στο σύνολο των δραστηριοτήτων της, η εταιρεία Νίκας, με όλες τις ιδιαιτερότητες των δραστηριοτήτων που εντάχθηκαν, σημείωσε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 2%, όμως η δραστηριότητα των αλλαντικών από μόνη της είχε μείωση 10% σε πωλήσεις κατά την περσινή χρονιά, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο FOODReporter η κυρία Χανιαδάκη. Στα σημεία εστίασης, η Νίκας φαίνεται να κρατά το ποσοστό της, με τις πωλήσεις σε σημεία Ho.Re.Ca. να αντιπροσωπεύουν το 20% του συνολικού τζίρου της εταιρείας για το 2022.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter