Αύξηση κατά 62% στις επισκέψεις (sessions) στο e-shop των My market, έφερε το επαναλανσάρισμά του, στο οποίο προχώρησε η Metro ΑΕΒΕ, εντός 2024. Όπως είπε και ο πρόεδρος και CEO Αριστοτέλης Παντελιάδης, η εταιρεία, από όλα τα κανάλια της, «επικεντρώνεται περισσότερο στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση του πελάτη».

Πέρα από τον εύκολο τρόπο online αγορών και επικοινωνίας, από τη Metro ΑΕΒΕ σημειώθηκε ότι από το επαναλανσάρισμα του e-shop και έπειτα, υπήρξαν πολλοί νέοι χρήστες, το 44% των οποίων πραγματοποίησαν παραγγελία μέσα στον ίδιο μήνα. Ως προς τους δείκτες απόδοσης, ο μέσος χρόνος παραμονής εντός της ιστοσελίδας έχει υπολογιστεί σε 4 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα, με μέσο καλάθι πελάτη στα €82,91. Σαν αποτέλεσμα, η απόδοση CRM υπολογίζεται σε 6,9%. Κι όλα αυτά, ενώ η Metro ΑΕΒΕ διατηρεί και συνεργασία με δύο από τις ηγετικές επιγραμμικές πλατφόρμες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα: Με τη Wolt, ήδη από το Δεκέμβριο 2021 και με τη Skroutz αργότερα (Ιούλιο 2023).

Το My market έχει λανσάρει και την καινοτόμα υπηρεσία My market Saver Pass, πρώτο από όλες τις μεγάλες αλυσίδες οργανωμένου λιανεμπορίου στη χώρα μας. Πρόκειται για υπηρεσία που εξασφαλίζει απεριόριστες παραγγελίες άνευ ελάχιστου κόστους ανά παραγγελία από €2,30 ανά μήνα, με ετήσια συνδρομή €25,00 για παραδόσεις Τρίτη – Πέμπτη (πακέτο Light) ή €30,00 για απεριόριστες παραδόσεις (πακέτο Flex).


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter