Μεταξύ των τοπικών προϊόντων του ομίλου Carlsberg που ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους στο τρίτο τρίμηνο του 2022 είναι η μπύρα Mythos, που παρουσίασε ανάπτυξη της τάξεως του +20% σε ετήσια βάση, όπως ανακοίνωσε ο όμιλος. Στην κατηγορία των local power brands, που περιλαμβάνει μάρκες με ισχυρή παρουσία σε μεμονωμένες αγορές, η Mythos είναι μεταξύ των τριών κορυφαίων σε απόδοση για το γ’ τρίμηνο 2022 (και η μοναδική από την Ευρώπη), μαζί με τη βιετναμέζικη Huda (+54%) και την Beerlao από το Λάος (+32%). Θετικές επιδόσεις κατέγραψαν επίσης η Kronenbourg στη Γαλλία, η Kasztelan στην Πολωνία, η Poretti στην Ιταλία και η Holsten στη Γερμανία.

Εξάλλου, συνολικά η ελληνική αγορά, μαζί ,με την ιταλιική, παρουσίασαν θετικές επιδόσεις χάρη και στην ενίσχυση του τουρισμού, συνεισφέροντας στην αύξηση του τζίρου του ομίλου Carlsberg κατά 14,7% στη ζώνη της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, παρά το γεγονός ότι σε αυτήν τη ζώνη ανήκει και η Ουκρανία, όπου λόγω του πολέμου οι πωλήσεις του ομίλου κατέγραψαν μεγάλη πτώση σε ετήσια βάση.

Συνολικά, ο όμιλος Carlsberg παρουσίασε στο γ’ τρίμηνο 2022 αύξηση οργανικών πωλήσεων της τάξεως του 11,6% (εννεάμηνο: +17,2%) έναντι του γ’ τριμήνου 2021, ως αποτέλεσμα της ενίσχυσης του οργανικού όγκου πωλήσεων κατά 3,6% (εννεάμηνο: +6,9%) και της ανάπτυξης των εσόδων ανά εκατόλιτρο κατά 8% (εννεάμηνο: +10%). Από τα διεθνή brands του ομίλου, η Carlsberg αναπτύχθηκε στο γ’ τρίμηνο κατά 12%, η Tuborg κατά 6%, η Grimbergen κατά 7% και η Brooklyn κατά 34%, αλλά με χαμηλή βάση σύγκρισης. Από την άλλη, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η συνακόλουθη μείωση των πωλήσεων στην ουκρανική αγορά είχε αρνητική επίδραση στα brands 1664 Blanc και Somersby.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter