Ο «Σπιτικός» Ζωμός Knorr, συνεργάζεται με τη δημοφιλή chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη, και προσκαλεί το καταναλωτικό κοινό στο «Food Roulette», ένα ανατρεπτικό digital παιχνίδι γεύσεων. Με τον δικό της τρόπο διαφημίζει η εταιρεία τη νέα πρωτοβουλία. «Αναρωτιέσαι κι εσύ, τι κοινό μπορεί να έχουν ένα καλαμπόκι με ένα blueberry, μια σπαλομπριζόλα με ένα αβοκάντο, μία πιπεριά Φλωρίνης με ένα αμύγδαλο; Η Μαργαρίτα, η chef που όλοι αγαπήσαμε από την πρώτη στιγμή, σε καλεί να λάβεις μέρος στο «Food Roulette», για να δεις πώς η ίδια και ο «Σπιτικός» Ζωμός Knorr μπορούν να δέσουν τον πιο «κουλό» συνδυασμό υλικών σε 4 μοναδικές συνταγές που θα προβληθούν από τo YouTube κανάλι της Knorr», σημειώνει.