Bρίσκεται ήδη «στον αέρα» η νέα ταινία της Cream που επικοινωνεί τις Σπιτικές Πίτες Χρυσή Ζύμη. Όπως δηλώνουν χαρακτηριστικά οι εκπρόσωποι της εταιρείας, περιγράφοντας το περιεχόμενο της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας και το μήνυμα που στέλνει στους καταναλωτές, «στο τηλεοπτικό σποτ, οι Σπιτικές Πίτες συνοδεύουν ιδανικά τις πιο όμορφες, σπιτικές στιγμές μας, προσθέτοντάς τους νοστιμιά και ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση. Έτσι, γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι τους.

Την παράσταση στην ταινία κλέβουν τα παιδιά, που με τη φαντασία τους μας κάνουν να χαμογελάσουμε, αφού, όπως ακριβώς η Χρυσή Ζύμη, έτσι και αυτά “ξεφουρνίζουν” τις πιο φρέσκιες και πρωτότυπες ατάκες για να περιγράψουν το πώς βλέπουν μέσα από τα δικά τους μάτια τις Σπιτικές Πίτες, ανάλογα με τη διάθεση που έχουν την κάθε στιγμή.

 Πίνακας 1: Ζύμες –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. – Μάι. 2010  Ιαν. – Μάι. 2011
 Kanaki  24,38  342,13
 Χρυσή Ζύμη, σπιτ. πίτες  2,04  229,24
 Χρυσή Ζύμη, πεϊνιρλί  –  140,32

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Ζύμες – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. – Μάι. 2010  Ιαν. – Μάι. 2011
 Τηλεόραση  235,1  595,36
 Ραδιόφωνο  62,62  97,75
 Περιοδικά  623,36  898,09
 Εφημερίδες  2,94  –
 Σύνολο κατηγορίας  944,014  1388,2

 Πηγή: Media Services SA

Έτσι, λοιπόν, η πίτα που απολαμβάνει μία χαρούμενη οικογένεια ένα κυριακάτικο πρωινό, στη γλώσσα των παιδιών λέγεται “χαμογελόπιτα”. Μία πίτα που συνοδεύει το ξέφρενο παιχνίδι σε ένα παιδικό πάρτυ λέγεται “παιχνιδόπιτα”, ενώ “παραμυθόπιτα λέγεται η πίτα που τρώμε ενώ ακούμε παραμύθια». Την παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki, ενώ η σκηνοθεσία ανήκει στον Δημήτρη Ινδαρέ. Έχει ενδιαφέρον να δούμε και τα στοιχεία της Media Services που παρουσιάζουν την εξέλιξη της διαφημιστικής δαπάνης το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2011, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του σχετικού πίνακα, στο συγκεκριμένο διάστημα σημειώθηκε αύξηση στη διαφημιστική δαπάνη στην κατηγορία της ζύμης, της τάξης του 47%. Η μεγαλύτερη αύξηση αφορούσε στη διαφήμιση των προϊόντων ζύμης μέσω του καναλιού της τηλεόρασης (153%).

Info
Πελάτης:
Vivartia
Προϊόν: Σπιτικές Πίτες Χρυσή Ζύμη
Διαφημιστική: Cream
Εταιρεία παραγωγής: Filmiki