Μια ακόμη ιδιαίτερα σημαντική διάκριση αποσπά το SKIP που, εδώ και τέσσερις δεκαετίες, βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της προτίμησης των καταναλωτών, χάρη στις διαρκείς καινοτομίες και την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα των προϊόντων του.
H ανάδειξη του SKIP στη λίστα με τα Τop 50 brands σε πωλήσεις μέσω των αλυσίδων σούπερ μάρκετ το 2010, αποτελεί μία ακόμη επιβεβαίωση ότι η τεχνολογική εξέλιξη και η συνέπεια απέναντι στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών, είναι αξίες που επιβραβεύονται. Ορόσημο σε μια εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία που ξεκίνησε το 1967, με την είσοδο του SKIP στην ελληνική αγορά, αποτελεί η φετινή βράβευσή του, μία ακόμα απάντηση της αγοράς στη δυναμική ανάπτυξη της μάρκας.
Δύο πρόσφατα (2010) λανσαρίσματα, καθώς και η συνεχής υποστήριξη της καινοτομίας των συμπυκνωμένων υγρών απορρυπαντικών νέας γενιάς με το SKIP Πανίσχυρο Μικρό, δείχνουν ότι το SKIP εξακολουθεί να δικαιώνει πανηγυρικά το slogan με το οποίο καθιερώθηκε, πριν από 44 χρόνια, στη συνείδηση του ελληνικού κοινού: «Είκοσι εννέα κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν SKIP. Αυτοί Ξέρουν».
Νέο Skip με συστατικά ενισχυτικών πλύσης: Στο πολύ σημαντικό λανσάρισμα της περασμένης χρονιάς -με σύνθημα Νέα Εποχή στην Αξεπέραστη Καθαριότητα- που υποστηρίχθηκε από ένα εκτεταμένο πλάνο διαφημιστικών ενεργειών, η φόρμουλα του SKIP εμπλουτίστηκε με ένα καινοτόμο, ισχυρό «κοκτέιλ» ενζύμων, τα οποία ενισχύουν ακόμη περισσότερο την καθαριστική δύναμή του. Αξιοσημείωτο πλεονέκτημα της νέας, προηγμένης σύνθεσης του προϊόντος, είναι το γεγονός ότι η αποτελεσματικότητα του είναι εξασφαλισμένη χωρίς να χρειάζονται τα ρούχα μούλιασμα ή τρίψιμο.
Νέο Skip με μαλακτικό Cajoline: Τον Ιούλιο του 2010 παρουσιάστηκαν δύο νέα, πολύ ελκυστικά αρωματικά – μαλακτικά variants, το Passion Flower Ylang-Ylang και το Sunshine. Και τα δύο ανήκουν στην οικογένεια του SKIP με μαλακτικό CAJOLINE, που συνδυάζει την εξαιρετική καθαριότητα με την αξεπέραστη απαλότητα στην αίσθηση των ρούχων.
Η επένδυση του SKIP στην κατηγορία των απορρυπαντικών με μαλακτικό, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταποδοτική, αφού συγκεντρώνει μεγάλο μέρος της προτίμησης των καταναλωτών, συνδυάζοντας την αποτελεσματικότητα με την ικανοποίηση των αισθήσεων.
Αντίστοιχα σημαντική είναι και η συνεχής υποστήριξη της μάρκας προς τα συμπυκνωμένα υγρά, που αποτελούν τη νέα γενιά απορρυπαντικών για τα ρούχα. Έτσι, το SKIP Πανίσχυρο Μικρό ανανεώνει φέτος την επικοινωνία του, στοχεύοντας στην εκπαίδευση του κοινού σχετικά με τη σωστή δοσολογία, καθώς και με την υπεροχή της σύνθεσης σε πολλά επίπεδα.
Με ένα portfolio προϊόντων που περιλαμβάνει σκόνες, υγρά, ταμπλέτες και συμπυκνωμένο υγρό, με έντονη πάντα διαφημιστική υποστήριξη, προηγμένες συνθέσεις και διαρκείς καινοτομίες, το SKIP παραμένει, εδώ και 44 χρόνια, ο βασικός σύμμαχος της ελληνίδας νοικοκυράς στην απόλυτη καθαριότητα των ρούχων, έχοντας κερδίσει επάξια την εμπιστοσύνη της, αλλά και την ευρύτερη αναγνώριση, όπως αποδεικνύει και η βράβευσή του ως ένα από τα Τop 50 brands του 2010!
Skip, Απορρυπαντικό πλυντηρίου γενικής χρήσης
Key Contact: Νικόλ Τσαμτζή, Λαλίνα Πάνου, Αθηνά Τσότρα
INFO: Elais-Unilever Hellas Α.Ε., Χειμάρρας 8, 15125 Μαρούσι Αττικής, Τηλ.: 210 6304500, Fax: 210 6304501, www.unilever.gr.