Η εκλεπτυσμένη κασετίνα, το έντονο άρωμα που αναδύεται με το άνοιγμα της συσκευασίας και η υφή της μαλακής τσίκλας, είναι μόνο λίγοι από τους λόγους που την κάνουν τόσο ξεχωριστή. Ανακαλύψτε τον κόσμο της Trident Senses...

Aπό την εμφάνισή της στην αγορά, η Trident Senses ανέτρεψε τα δεδομένα και δημιούργησε μία νέα κατηγορία, αποκτώντας πιστούς καταναλωτές.

Η αρχή έγινε το Νοέμβριο του 2007, όταν η Trident Senses παρουσιάστηκε στο κοινό με τρεις χρωματιστούς κωδικούς και έκτοτε έχει κατακτήσει την προτίμηση των καταναλωτών. Η πορεία που διέγραψε από τους πρώτους κιόλας μήνες κυκλοφορίας της ήταν εκπληκτική, αγγίζοντας μερίδιο 16,1%* τον Απρίλιο του 2008!

Το Φεβρουάριου του 2009, η Trident Senses εισήγαγε για άλλη μία φορά την καινοτομία στην αγορά, ανανεώνοντας το κωδικολόγιό της με δύο νέα προϊόντα σε μαύρη συσκευασία. Οι δύο γεύσεις Watermelon Sunrise και Blue Dream Mint έγιναν αμέσως ανάρπαστες οδηγώντας το μερίδιο της Trident Senses σε ύψη ρεκόρ: 21,3%* σε τρεις μόνο μήνες από το λανσάρισμά τους!

Ιδιαίτερα η επικοινωνιακή στρατηγική έπαιξε, και συνεχίζει να παίζει, σημαντικό ρόλο στην επιτυχία που σημείωσε το προϊόν στην αγορά, αλλά και στη συνεχή ανοδική πορεία του. Το δυνατό πρόγραμμα υποστήριξης προς τον καταναλωτή που ξεκίνησε από το λανσάρισμα, περιελάμβανε ένα ολοκληρωμένο συνδυασμό μέσων: τηλεοπτική και ραδιοφωνική παρουσία, υπαίθρια διαφήμιση, μαζική δειγματοδιανομή και διοργάνωση event.

Σε μία αγορά που χαρακτηρίζεται ως αυθόρμητη και παρορμητική, η Trident Senses ξεχώρισε στο σημείο αγοράς με πλούσιο προωθητικό υλικό και ενέργειες επικοινωνίας που μεγιστοποίησαν την προβολή της στα καταστήματα και τη δυνατότητα επιλογής της από τους καταναλωτές.

Η επιτυχία της Trident Senses κορυφώθηκε κατά τη διάρκεια της χορηγίας του Σάκη Ρουβά που συνέδεσε το όνομά της με αυτό του δημοφιλέστερου έλληνα καλλιτέχνη. Η συνεργασία, που μετράει ήδη ενάμιση χρόνο, έχει συνοδέψει το Σάκη στα μεγαλύτερα μουσικά events, διοργανώνοντας διαγωνισμούς, συναυλίες και ενέργειες σε ολόκληρη την Ελλάδα. Παράλληλα, το διαφημιστικό σποτ που βγήκε στον αέρα το Μάρτιο του 2009, έχει καθιερώσει την Trident Senses ως την αγαπημένη τσίκλα του Σάκη.

Συνεχίζοντας την ανανέωσή της, ο Μάρτιος του 2010 βρίσκει την Trident Senses πιο μυστηριώδη από ποτέ αφού στην οικογένειά της προστίθενται δύο νέοι κωδικοί με πρωτοποριακή τεχνολογία κρυστάλλων φρεσκάδας που προκαλούν αλλεπάλληλες δροσιστικές εκρήξεις στο στόμα. Οι δύο νέοι κωδικοί Lemon Mystery και Mint Mystery είναι η απόδειξη ότι η Trident επενδύει στην καινοτομία και οδηγεί τις εξελίξεις σε ολόκληρη την κατηγορία.

Σήμερα, οι οκτώ υπέροχες γεύσεις της Trident Senses μεταφέρουν τον καταναλωτή σε ένα μοναδικό ταξίδι γεύσεων προσφέροντας μία ολοκληρωμένη πρόταση κατανάλωσης:
• Trident Senses Lemon Mystery
• Trident Senses Mint Mystery
• Trident Senses Watermelon Sunrise
• Trident Senses Cinnamon Fever
• Trident Senses Rainforest Mint
• Trident Senses Tropical Mix
• Trident Senses Sweet Mint
• Trident Senses Strawberry Passion

Ξεπερνώντας κάθε ρεκόρ μεριδίου στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια, η Trident Senses απέδειξε πως η επιτυχία της οφείλεται τόσο στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της, όσο και στη δυνατή υποστήριξη που τη συνοδεύει. Καθιερώθηκε, έτσι, ως το πιο επιτυχημένο* λανσάρισμα όλων των εποχών στην κατηγορία της τσίκλας.

* Πηγή: Nielsen, TTL KAD, Νοέμ.’07-Απρ. ’10

TRIDENT SENSES: Μαλακή τσίκλα χωρίς ζάχαρη, Βάρος: 27 γρμ, Συσκευασία: Κασετίνα

KEY CONTACT: Κατερίνα Γαϊτανή – Category Activation Manager Gum/BBG, Μαρία Ηλιάδου – Trident Brand Activation Coordinator

INFO: Cadbury Hellas, Μαρίνου Αντύπα 41-45, 14121, Ν. Ηράκλειο, Αττική, Τηλ.: 210 270 4000, Fax: 210 277 7579, www.cadbury.gr, info.gr@cadbury.com