Η υπογραφή Schwarzkopf στα προϊόντα Palette επισφραγίζει την επαγγελματική ποιότητα και τη μακρόχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει προσιτές τιμές!

H Palette είναι μία μάρκα με περίπου 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η οποία προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας σε πολύ καλή τιμή. Κατάφερε έτσι να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις κατηγορίες, των βαφών, με την Palette Color και του styling, με το Palette Styling.

Το Νοέμβριο του 2005, η Palette Color λανσαρίστηκε με μεγάλη επιτυχία στην κατηγορία των μόνιμων βαφών, με 32 αποχρώσεις.

Με την είσοδο της Palette Color στο κανάλι των σούπερ μάρκετ δημιουργήθηκε μια νέα κατηγορία στην αγορά, τα semi set, η οποία διαφοροποιείται από αυτή των set, που κυριαρχούσε μέχρι πρότινος στο κανάλι αυτό. Τα set προσφέρουν μία γρήγορη και εύκολη λύση σε υψηλή ή μεσαία τιμή και διαφοροποιούνται μεταξύ τους από τα extra συστατικά που μπορεί να περιέχουν. Τα semi set προiόντα διαφέρουν από τα set ως προς τη χρήση και είναι σε χαμηλότερη τιμή.

Η Palette Color, συνδυάζοντας υψηλή ποιότητα και χαμηλή τιμή, είναι η έξυπνη επιλογή στο σούπερ μάρκετ, τόσο για την καταναλώτρια η οποία συνήθως πραγματοποιούσε αγορά σωληναρίου βαφής σε καταστήματα καλλυντικών, όσο και για την καταναλώτρια η οποία πραγματοποιεί τις αγορές της σε σούπερ μάρκετ και ζητά επώνυμη βαφή υψηλής ποιότητας, αλλά φυσικά σε αρκετά ανταγωνιστική τιμή, συγκριτικά με τα set. Η Palette Color κατάφερε να κερδίσει και τους δύο παραπάνω τύπους καταναλωτή.

Ανοδικά μερίδια
Το λανσάρισμα της Palette Color ήταν επιτυχημένο και αυτό αντικατοπτρίζεται στα μερίδια τα οποία κέρδισε σε σύντομο χρονικό διάστημα, 4,2% σε αξία, τέσσερις μήνες από το λανσάρισμα (πηγή IRI Infoscan), κλείνοντας το 2006 στο 5,6%, παρά τη μικρή επένδυση σε media και το σημαντικότερο, χωρίς να πάρει μερίδιο από τα άλλα προϊόντα της εταιρείας.

Το μερίδιο της Palette Color, είναι ανοδικό κάθε χρόνο και έχει γίνει το ισχυρότερο brand της εταιρείας Rilken με μερίδιο αγοράς (2009) στο 13,4% (πηγή IRI Infoscan). Αλλά η μεγάλη επιτυχία του προϊόντος είναι πως στη δύσκολη περίοδο της κρίσης, έχει κατακτήσει την τρίτη θέση στην αγορά σε αξία στο κανάλι των σούπερ μάρκετ με μερίδιο για το πρώτο τετράμηνο του 2010 στο 15,9% και ηγετική θέση σε όγκο, με μερίδιο που ξεπερνά το 23%. Το Μάρτιο 2009 λανσαρίστηκε μια νέα σειρά με οκτώ κωδικούς, τα Palette Natural Colors με Aloe Vera, η οποία προσφέρει ενυδάτωση στα μαλλιά κατά τη διάρκεια της βαφής.

Η συγκεκριμένη σειρά αποτέλεσε επίσης επιτυχημένο λανσάρισμα, με μερίδιο σε αξία για το πρώτο τετράμηνο του 2010 1,8%, αποφεύγοντας συγχρόνως τον «κανιβαλισμό» της βασικής σειράς! Η βασική σειρά επαναλανσαρίστηκε το Σεπτέμβριο 2009 με 22 αποχρώσεις, φέρνοντας την καινοτομία στη βαφή, με έλαια πορτοκαλιού! Το μερίδιο της βασικής σειράς σε αξία εκτοξεύτηκε στο 14% για το πρώτο τετράμηνο 2010, από 12,4% το 2009.

Οι προωθητικές ενέργειες που στηρίζουν το προϊόν δεν επικεντρώνονται τόσο στα εκπτωτικά κουπόνια, αφού η τιμή είναι ήδη αρκετά χαμηλή, αλλά κυρίως οι συνέργειες με προϊόντα Palette Styling που εγγυώνται την αντίστοιχη ποιότητα στο κράτημα και στο styling των μαλλιών και τα οποία εμπιστεύονται παραδοσιακά οι ελληνίδες καταναλώτριες.

Palette Color: Βαφή Μαλλιών, Συσκευασία: 50ml κρέμα βαφή, 50ml developer

KEY CONTACT: Θάνος Τσαβαλιάς – Assistant Brand Manager, Κατερίνα Μωραγιάννη – Group Brand Manager

INFO: RILKEN ΑΕ. Κύπρου 23, 18346, Μοσχάτο, Αθήνα, Τηλ.: 210 489 7176, Fax: 210 489 7114