Από το 1981, η μάρκα Χωριό, προσφέρει στους Έλληνες τις αξίες της παραδοσιακής ελληνικής διατροφής.
H μάρκα Χωριό, δραστηριοποιούμενη στην αγορά από το 1981 και ειδικά μετά τα λανσαρίσματα της τελευταίας 3ετίας, έχει αναπτύξει σχέση εμπιστοσύνης με το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, προσφέροντας αγνά ελληνικά προϊόντα, υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας. Οι αξίες που συνοδεύουν τη μάρκα, εμπνέουν τους καταναλωτές να ασπαστούν τις αξίες ελληνικής υπαίθρου και να εκτιμήσουν την παράδοση, την αυθεντικότητα και την τιμιότητα του ελληνικού χωριού.
Από τον Μάρτιο του 2009 μία νέα εποχή ξεκίνησε για τη μάρκα Χωριό, αφού πλέον φιλοξενεί στην γκάμα της δύο από τα πιο παραδοσιακά είδη τυριών: τη Φέτα ΠΟΠ και τη Γραβιέρα!
Προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας και αυθεντικής, πλούσιας γεύσης μπόρεσαν από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες του λανσαρίσματός τους να αγαπηθούν από τους Έλληνες καταναλωτές και να κερδίσουν σημαντικό μερίδιο αγοράς. Ειδικά η τυποποιημένη γραβιέρα, μόλις 11 μήνες μετά το λανσάρισμά της, έφτασε σε εκπληκτικά επίπεδα της τάξης του 35% στην αγορά του συσκευασμένου, καθιστώντας το Χωριό, τη Νο 1 μάρκα τυποποιημένης γραβιέρας στην αγορά!
«Φέεεεεετα…»: η προτροπή που έγινε σλόγκαν
Η έκφραση που συμβολίζει την αναμονή για το καλύτερο αποτέλεσμα. Η ωρίμαση του τυριού είναι αυτό που χαρίζει τη σταθερότητα της γεύσης του και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ποιότητά του. Ποιότητα που εγγυάται η Μινέρβα, αφού η Φέτα ΠΟΠ Χωριό παράγεται στις νεοαποκτηθείσες εγκαταστάσεις στο Επισκοπικό Ιωαννίνων.
Το ολοκληρωμένο πλάνο marketing, που περιλάμβανε εντονότατη τηλεοπτική παρουσία, outdoor, κλαδικές καταχωρίσεις, δειγματοδιανομές, προωθητικές συσκευασίες, θεματικές ενέργειες σε πελάτες, προωθήσεις με κουπόνια, ελκυστικές συσκευασίες που άλλαξαν τα δεδομένα στο ράφι των τυριών κλπ, ήταν καθοριστικό ώστε να εδραιωθεί η μάρκα Χωριό και στα τυροκομικά προϊόντα.
Φέτα, γραβιέρα, βούτυρο, μαργαρίνες, βιολογικά προϊόντα, ελιές, πάστες ελιάς και φυσικά το ελαιόλαδο είναι η γκάμα μιας ελληνικής παραδοσιακής μάρκας, που έχουν ήδη αγκαλιάσει οι Έλληνες καταναλωτές, γιατί τους προσφέρει τη σοφία της απλότητας… Αυτό δηλαδή που χαρακτηρίζει την αυθεντικότητα της ελληνικής υπαίθρου.
ΧΩΡΙΟ ΦΕΤΑ: Συσκευασία: vacuum 200 & 400 γρμ, τάπερ με άλμη 400 & 900 γρμ, δοχείο 15 κιλά για πώληση στον πάγκο
ΧΩΡΙΟ ΓΡΑΒΙΕΡΑ: Συσκευασία: vacuum 300 γρμ, κεφάλι επί ζυγίω 5 & 10 κιλά για πώληση στον πάγκο
KEY CONTACT: Γιάννης Μπούρας – Διευθυντής Marketing Μινέρβα ΑΕ, Κων/νος Κουδούνης – Προϊστάμενος προϊόντων ελαίων & τυριών, Λία Καπότη – Υπεύθυνη προϊόντων τυριών
ΙΝFO: Μινέρβα ΑΕ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων, Τατοΐου 165 & Οδυσσέως, 14451, Μεταμόρφωση, Τηλ.: 210 285 4200, Fax: 210 285 4209, Γραμμή Καταναλωτή (χωρίς χρέωση): 800 11 28282, www.minervahorio.gr, www.minerva.com.gr