Η σειρά EveryDay, από το λανσάρισμά της και μέχρι σήμερα παρουσιάζει την πλέον δυναμική πορεία από όλα τα επώνυμα brands, καθώς εστιάζει στις υπαρκτές ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτριών και εξελίσσεται βάσει αυτών.

Tο 1991 η ΜΕΓΑ λανσάρει για πρώτη φορά το brand EveryDay με τα Σερβιετάκια EveryDay, τα οποία παρουσιάζουν τότε την μεγαλύτερη ανάπτυξη στην κατηγορία, κατακτώντας σε λίγα χρόνια σταθερά πλέον τη Νο1 θέση στην αγορά. Το 1995, το brand EveryDay επεκτείνεται και στις σερβιέτες, λανσάροντας την EveryDay Hyperdry.

Διαβλέποντας τη σημασία που έχει για τις καταναλώτριες η υγιεινή προστασία χωρίς ερεθισμούς, το 1996 η ΕveryDay φέρνει μια μοναδική καινοτομία στην αγορά της σερβιέτας. Λανσάρει την EveryDay Sensitive με υγιεινό υφασμάτινο κάλυμμα, ιδιαίτερα φιλικό προς το δέρμα, που κερδίζει γρήγορα υψηλή προτίμηση και μεγάλη πιστότητα. Χάρη στο ειδικό υφασμάτινο κάλυμμά της, αποκτά τη σύσταση της Ένωσης Μαιευτήρων Γυναικολόγων Ελλάδος.

Πρωτοπόρος και στην επικοινωνία, από τα πρώτα της βήματα η EveryDay τολμά να δημιουργήσει τηλεοπτικές ταινίες υψηλής αισθητικής με πρωταγωνίστριες συχνά επώνυμα top models (όπως η Κάτια Ζυγούλη, η Τζένη Μπαλαντσινού, η Μπέτυ Μαγγίρα, η Μαρίνα Τσιντικίδου), προσδίδοντας υψηλή εικόνα στη μάρκα, αλλά και μια οπτική «καλλυντικότητας» στην όλη κατηγορία. Έτσι, η EveryDay ανεβάζει το product value και σηματοδοτεί μια νέα εποχή, όχι μόνο για το ίδιο το brand, αλλά και για ολόκληρη την κατηγορία γυναικείας υγιεινής.

Μοναδικότητα χτίζει, όμως, και στις προωθητικές ενέργειες, δίνοντας έμφαση στην προστιθέμενη αξία και προσφέροντας ποιοτικά δώρα στην καταναλώτρια. Οι ειδικές ενέργειες ντύνονται συχνά με διαφημιστικό POP υλικό υψηλής αισθητικής, που ενισχύει την εικόνα του καλλυντικού για την κατηγορία γυναικείας υγιεινής. Παράλληλα, με το προσεκτικά μελετημένο της πλάνο category management, η EveryDay εξασφαλίζει επί χρόνια στους retailers που την εμπιστεύονται ως category captain υψηλά αποτελέσματα σε πωλήσεις και κερδοφορία συνολικά για την κατηγορία.

Η σειρά EveryDay εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καινοτόμα προϊόντα, άριστη ποιότητα, ενώ διατηρεί πάντα ιδιαίτερη έμφαση στην υγιεινή προστασία. Διαθέτει σήμερα 4 τύπους σερβιετών, με μοναδικό, καινοτόμο σχεδιασμό, διαθέσιμες σε διαφορετικά μεγέθη, ώστε να καλύψουν όλες τις ανάγκες της σύγχρονης καταναλώτριας: α) EveryDay Ηyperdry Αctive: εξασφαλίζουν μέγιστη απορροφητικότητα, ενώ βοηθούν μοναδικά στον περιορισμό των οσμών, καθώς είναι οι μόνες με εκχυλίσματα Green Tea στο εσωτερικό. β) EveryDay Sensitive: χάρη στο ειδικό υγιεινό υφασμάτινο κάλυμμά τους, προσφέρουν υγιεινή προστασία, χωρίς ερεθισμούς. γ) EveryDay Fresh και Fresh Sensitive: συνδυάζουν απορροφητικότητα και μοναδική αίσθηση φρεσκάδας που διαρκεί. δ) Το 2010 η ΜΕΓΑ παρουσιάζει για ακόμη μια φορά μια μοναδική καινοτομία: την νέα EveryDay Sensitive Double-Dry, η οποία είναι η μόνη σερβιέτα με πυρήνα διπλής απορροφητικότητας που συγκρατεί έως και διπλάσια ποσότητα υγρασίας από κάθε άλλη λεπτή σερβιέτα!

Η EveryDay ανταποκρίνεται πρώτη στις ανάγκες της σύγχρονης δραστήριας γυναίκας, πρωτοπορεί σε προϊοντικό σχεδιασμό και, έχοντας ήδη αποκτήσει πολύ ισχυρή θέση στην αγορά, δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται και να κατακτά ολοένα υψηλότερα μερίδια.

ΜΕΓΑ: EveryDay

KEY CONTACT: Τμήμα Marketing ΜΕΓΑ

INFO: ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής ΑΕ, Δεκελείας 148, 13678 Αχαρναί, Αθήνα, Τηλ.: 210 241 9800, Fax: 210 241 9818, www.megadis.gr, mega@megadis.gr