Η καινοτομία που ξεπέρασε τα σύνορα της Ελλάδας και δημιούργησε μια νέα υποκατηγορία στα αλμυρά snack, ικανοποιώντας νέες καταναλωτικές ανάγκες και προσθέτοντας «fun» σε ένα προϊόν που φτιάχνεται από ψωμί.
Tα Bake Rolls λανσαρίστηκαν στην ελληνική αγορά στα μέσα της δεκαετίας του 1990 και από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους προκάλεσαν «επανάσταση» στην αγορά των αλμυρών snack, δημιουργώντας μια νέα προϊοντική κατηγορία, την οποία ουσιαστικά «βάφτισαν» με το όνομά τους (generic brand).
Τα Bake Rolls κερδίζουν το κοινό
Πρωτοπόρα και μοναδικά, λόγω σχήματος, σύστασης αλλά και γεύσεων και με την συνεχή και έντονη διαφημιστική υποστήριξη, τα Bake Rolls κέρδισαν αμέσως το καταναλωτικό κοινό, κορυφώνοντας τα επίπεδα γνώσης της μάρκας (98%) αλλά και χρήσης της (87%).
Τον πρώτο χρόνο του λανσαρίσματός τους, τα Bake Rolls εκσφενδόνισαν τις πωλήσεις τους, σημειώνοντας το 30% των πωλήσεων των chips πατάτας, της μεγαλύτερης σε συμμετοχή κατηγορίας (70% συμμετοχή) στο σύνολο των αλμυρών σνακ.
Μετά την επαναστατική είσοδο του προϊόντος στην Ελλάδα, το λανσάρισμα αποτέλεσε μεγάλη επιτυχία στη Γερμανία και την Ιταλία. Σήμερα, τα Bake Rolls κυκλοφορούν σε περισσότερες από 10 χώρες στην ΕΕ, όπως Ισπανία, Πολωνία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία κλπ, κατέχοντας ηγετική θέση μέσα στα αλμυρά snack. Οι πωλήσεις του προϊόντος αυξάνονταν με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης (έως 30%), διαμορφώνοντας μια αλματώδη πορεία μέχρι το 2004.
Τα ανανεωμένα 7Days Bake Rolls
Ύστερα από μια σταθερή πορεία πωλήσεων, η στρατηγική του brand επανεξετάζεται, κι έτσι το 2006 έρχεται η ανανέωση και το επαναλανσάρισμα των Bake Rolls κάτω από την ομπρέλα 7Days, η οποία τα υπογράφει και επεκτείνεται και στην κατηγορία των αλμυρών snacks.
Έτσι τα απολαυστικά και τραγανά Bake Rolls δημιουργούν νέους συναισθηματικούς δεσμούς με τους καταναλωτές, κάτω από την υπογραφή του 7Days, την εδραιωμένη μάρκα, που εμπιστεύονται και προτιμούν χρόνια τώρα!
Εξάλλου, η βράβευση των 7Days Bake Rolls στα Super Brands 2007 έρχεται να επιβεβαιώσει την αγάπη και την αφοσίωση του καταναλωτικού κοινού.
Ο ρόλος του προϊόντος είναι πολύ ξεκάθαρος στο μυαλό των καταναλωτών, προσδίδοντάς του αξίες ποιότητας και εμπιστοσύνης. Το χαρακτηρίζουν ως το «εναλλακτικό», αλλά και ταυτόχρονα γευστικό σνακ, που χαρίζει έντονες στιγμές απόλαυσης!
Νέα διαφημιστική καμπάνια
Τα 7Days Bake Rolls έρχονται σήμερα να ανανεώσουν το ενδιαφέρον του κοινού, με νέα διαφημιστική καμπάνια, η οποία έχει ξεκινήσει από τον Μάρτιο 2010. Το κεντρικό μήνυμα της επικοινωνίας είναι «Ψημένα, όχι τηγανισμένα» και έχει στόχο να αναβιώσει όλες τις αξίες και τους θετικούς συνειρμούς, που έχουν χτιστεί γύρω από το brand, στην καρδιά των καταναλωτών.
Η έντονη τηλεοπτική υποστήριξη, αλλά και οι προωθητικές ενέργειες έχουν ήδη βοηθήσει αφενός στην περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς και αφετέρου στην αύξηση πωλήσεων των 7Days Bake Rolls, σημειώνοντας αύξηση +15% σε όγκο τους πρώτους μήνες του 2010, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (πηγή: Nielsen).
7DAYS BAKE ROLLS: Βάρος: 108 γρμ, 208 γρμ, Γεύσεις: Κλασική, Pizza, Σουσάμι, Σκόρδο, Bacon
KEY CONTACT: Δέσποινα Ευθυμίου – Marketing Manager Greece, Ειρήνη Χανιαδάκη – Senior Brand Manager Greece
ΙΝFO: Vivartia ΑΒΕΕ, Κλάδος Αρτοποιίας και Ζαχαρωδών, 120 χλμ Αθηνών-Λαμίας, 14452, Μεταμόρφωση, Αττική, Τηλ.: 210 288 5000, Fax: 210 288 5033, www.vivartia.com