Όλοι γνωρίζουν πως όταν πρόκειται για το παιδί τους, οι γονείς δεν κάνουν εκπτώσεις. Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για προϊόντα που αφορούν στην υγεία του.

Έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα, εν μέσω κρίσης, τα προϊόντα τα οποία έχουν ως τελικούς αποδέκτες-χρήστες τα μωρά και τα μικρά παιδιά είναι λιγότερο ευάλωτα σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις τους από άλλα βασικά καταναλωτικά προϊόντα.

Φυσικά, οι γονείς δεν είναι εκτός πραγματικότητας. Απλώς, αναπροσαρμόζουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό, κάνουν έρευνα αγοράς και δείχνουν να εκτιμούν και να επιβραβεύουν με τις επιλογές τους τις εταιρείες που επενδύουν σε καινοτόμα προϊόντα.

Η καινοτομία στη συγκεκριμένη κατηγορία έχει δύο βασικές κατευθύνσεις: η πρώτη αφορά στην υγεία του παιδιού και η δεύτερη στην ευκολία χρήσης των προϊόντων από τους γονείς.

Οι εταιρείες παρουσιάζουν συνεχώς βελτιωμένα υποαλλεργικά προϊόντα, που περιποιούνται το δέρμα του μωρού, παιδικά αφρόλουτρα και κρέμες, που δεν προκαλούν ερεθισμούς, μωρομάντηλα με συστατικά που ενυδατώνουν το δέρμα, τρόφιμα που δίνουν τα απαραίτητα για την ανάπτυξη του μωρού διατροφικά στοιχεία, πάνες που το κρατούν στεγνό για περισσότερο χρόνο κοκ.

Από την άλλη πλευρά, η ευκολία της χρήσης από τους γονείς αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιτυχίας ενός νέου προϊόντος. Και, φυσικά, δεν λείπει από κανένα προϊόν που απευθύνεται στους μικρούς καταναλωτές το στοιχείο του παιχνιδιού και της προβολής των χαρακτηριστικών εκείνων που κάνουν σαφές πως πρόκειται για παιδικά προϊόντα (χαρούμενα χρώματα, πρωτότυπα σχήματα στις συσκευασίες, ευχάριστα, διακριτικά αρώματα κλπ).

Όλα αυτά αφορούν στον αγοραστή γονιό ή το παιδί-χρήστη. Τι γίνεται όμως με το λιανεμπόριο; Οι προμηθευτικές εταιρείες και οι αλυσίδες του λιανεμπορίου γνωρίζουν εδώ και χρόνια πως οι κοινές πρακτικές μπορούν να οδηγήσουν όχι μόνο στη βελτίωση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών προς τους καταναλωτές, αλλά και σε δημιουργία σημαντικών ευκαιριών για κέρδη.

Παράδειγμα, οι μικρότερες συσκευασίες σε προϊόντα όπως οι πάνες, που επιτρέπουν τη βέλτιστη εκμετάλλευση του πολύτιμου χώρου στο ράφι, στην αποθήκη αλλά και στη μεταφορά, με προφανή θετικά αποτελέσματα στη μείωση του κόστους.

Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό, όμως, της κατηγορίας είναι πως το κριτήριο της ποιότητας εξακολουθεί να παραμένει πρώτο στην επιλογή των προϊόντων, όχι μόνο από τους καταναλωτές αλλά και από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Διαβάστε ακόμη:
Βρεφικά και παιδικά προϊόντα
Proderm
Μωρομάντηλα Babycare
SCA Hygiene Products
Adelco Kids
Septona