Ανοίγοντας ένα πακέτο Trident, μία μοναδική εμπειρία ξεκινά. Μία εμπειρία που μπορεί να σε ταξιδέψει σε γευστικά μονοπάτια και να αλλάξει τα επόμενα λεπτά της ζωής σου.

Μία δροσιστική απόδραση ή ένα φρουτένιο ταξίδι γεύσεων; Ό,τι κι αν επιλέξεις, η Trident θα σου χαρίσει μία έντονη εμπειρία απόλαυσης μέσα από τα μοναδικά της προϊόντα που υπόσχονται να γίνουν το αγαπημένο διάλειμμα κάθε στιγμής.

Επενδύοντας στην έρευνα, η Trident ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς και εισάγει καινοτομικά προϊόντα που γίνονται ανάρπαστα στους καταναλωτές κάθε ηλικίας. Οι διαφορετικές γεύσεις που προσφέρει αποτελούν μία ολοκληρωμένη πρόταση κατανάλωσης, καθώς καλύπτουν τόσο τον τομέα της γευστικής απόλαυσης όσο και αυτόν της στοματικής φρεσκάδας και υγιεινής.

Ανοίξτε, λοιπόν, ένα πακέτο Trident και αφήστε τις γεύσεις να σας κατακλύσουν!

Καθώς οι τσίκλες έχουν εξελιχθεί σε ένα μικρό αξεσουάρ έκφρασης, η διαφορετικότητα και η καινοτομία σίγουρα αποτελούν σημαντικούς παράγοντές επιτυχίας. Έτσι, η Trident πρωτοπορεί φέρνοντας νέες τεχνολογίες σε επίπεδο τσίκλας, αλλά και συσκευασίας. Τα γεμιστά κουφέτα της Trident Splash, όπως και οι κομψές κασετίνες της Trident Senses, είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα λανσαρισμάτων που διανύουν μία μοναδική πορεία μέσα στην κατηγορία.

Η Trident Senses κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τον Νοέμβριο του 2007, ταξιδεύοντας τους καταναλωτές σε έναν μαγικό κόσμο αισθήσεων. Η πραγματικά υπέροχη γεύση που διαρκεί, το έντονο άρωμα που αναδύεται με το άνοιγμα του πακέτου και η μαλακή υφή της τσίκλας προσφέρουν μία συγκλονιστική εμπειρία.

Το ταξίδι των αισθήσεων συνεχίζεται το 2009, όταν η Trident Senses φέρνει τρεις νέες γεύσεις σε μαύρη συσκευασία και αυτομάτως μετατρέπεται στο πιο εκλεπτυσμένο προϊόν της κατηγορίας. Ο τελευταίος μήνας βρίσκει την Trident Senses πιο μυστηριώδη από ποτέ, αφού στην οικογένειά της προστίθενται δύο νέοι κωδικοί με τεχνολογία κρυστάλλων που απελευθερώνουν εκρήξεις φρεσκάδας.

Καθώς η αγορά της τσίκλας χαρακτηρίζεται ως αυθόρμητη και παρορμητική, η εισαγωγή νέων προϊόντων και η ισχυρή παρουσία τους στην αγορά συνεισφέρουν σημαντικά στην ανανέωση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών. Για τον λόγο αυτόν, η Trident υποστηρίζει κάθε της λανσάρισμα με πλούσιο προωθητικό υλικό στα σημεία αγοράς μεγιστοποιώντας την προβολή τους στα καταστήματα.

Αλλά και σε επίπεδο άμεσης διαφήμισης έχει αναπτύξει ένα δυνατό πλάνο υποστήριξης που καλύπτει τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα. Με μία ανεπανάληπτη χορηγία που μετράει ήδη ενάμιση χρόνο, η Trident έχει συνοδεύσει τον Σάκη Ρουβά στα μεγαλύτερα μουσικά events συνδέοντας το όνομά της με αυτό του πιο δημοφιλή Έλληνα τραγουδιστή.

Προσπαθώντας να βρίσκεται πάντα στο κέντρο των εξελίξεων και με στόχο την ανάπτυξη τόσο της μάρκας όσο και της κατηγορίας γενικότερα, η Trident επενδύει στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και εφαρμόζει τις διάφορες τεχνικές προώθησης τόσο εντός όσο και εκτός των καταστημάτων. Ως αποτέλεσμα, η Trident είναι η Νο 1* μάρκα στην κατηγορία της, έχοντας 3 από τους πιο δυνατούς κωδικούς της αγοράς: Trident Senses Watermelon Sunrise, Trident Senses Tropical Mix και Trident Senses Rainforest Mint.

* Πηγή: AC Nielsen, TTL KAD, YTD 2009

TRIDENT SENSES: Μαλακή τσίκλα χωρίς ζάχαρη, Βάρος: 27 γρμ, Συσκευασία: Κασετίνα
KEY CONTACT: Κατερίνα Γαϊτανή – Brand Activation Manager Trident/V6/Dentyne/Bubbaloo, Μαρία Ηλιάδου – Trident Brand Activation Coordinator
INFO: Cadbury Hellas. Μαρίνου Αντύπα 41-45, 14121, Ν. Ηράκλειο – Αττική, Τηλ: 210 2704000, Fax: 210 2777579, www.cadbury.gr, [email protected].