Το αγαπημένο γλυκό σνακ της νεολαίας και o αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην αγορά των croissants στην Ελλάδα καινοτομεί ακόμα μια φορά με την νέα επικοινωνιακή του καμπάνια "Energy to go".
To Molto croissant μπήκε στη ζωή μας το 1991 και αμέσως κατέκτησε τους καταναλωτές αποκτώντας πολλούς φανατικούς φίλους. Δεν είναι μόνο ο απολαυστικός συνδυασμός της πιο αφράτης σφολιάτας με την πιο πλούσια γέμιση πραλίνας. Η αγάπη αυτή της νεολαίας οφείλεται και στη φρεσκάδα, στη μοντέρνα εικόνα και την καινοτομία που χαρακτηρίζει κάθε επικοινωνιακή και προϊοντική κίνηση της μάρκας και χαρίζει στο Molto την 1η θέση στις προτιμήσεις των νέων.
Το croissant Molto σου δίνει όλη την ενέργεια που χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις τη μέρα σου
Το 2003 λανσάρεται στην ελληνική αγορά το Molto Way. Η διαφορετική ζύμη του Molto Way σε συνδυασμό με την γέμιση κακάο, έδωσε στο νέο προϊόν μια ξεχωριστή γεύση και το δικό της πιστό καταναλωτικό κοινό. Σε αυτό, βέβαια, συνετέλεσαν και οι πρωτότυπες γεύσεις vanilla shake & caramel toffee. Το 2009 ήρθε το νέο Molto Max 120 gr με γέμιση πραλίνας για απόλαυση στο maximum! Σήμερα, το Molto είναι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα σήματα στην αγορά των snacks με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 45 εκατ. τεμάχια τον χρόνο.
Οι ιδιαίτερα επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες εκτόξευσαν τις πωλήσεις του Molto, το οποίο σημείωνε διψήφια νούμερα αύξησης πωλήσεων χρόνο με τον χρόνο. Σε αυτό συνέβαλαν, βέβαια, και οι έντονες & διαφοροποιημένες προωθητικές ενέργειες του Molto στην ελληνική αγορά με πρωτότυπους διαγωνισμούς, δυνατές προϊοντικές προσφορές, δυναμικά promotion σε νεανικά events & ενδιαφέρουσες χορηγίες.
Στον χώρο του αθλητισμού, το Molto, ως κατεξοχήν ελληνικό προϊόν συμμετέχει τα τελευταία 2 χρόνια ως χρυσός χορηγός της Εθνικής Ποδοσφαίρου Ελλάδος στις προσπάθειές της για διάκριση στα Τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2010, είναι χορηγός της ομάδας ποδοσφαίρου του ΠΑΟΚ και υποστηρίζει διαφημιστικά όλα τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως το Final 4 basket, τον Τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος και το ποδοσφαιρικό All Star Game.
To Molto είναι παρόν στο Allou Fun Park με δικό του περίπτερο, συμμετέχει στο Rockwave -το μεγαλύτερο συναυλιακό event-, συναυλίες (πχ Σάκη Ρουβά στη Θεσσαλονίκη) και είναι αποκλειστικός χορηγός στο School Fest, τη μεγαλύτερη σχολική διοργάνωση με συμμετοχή όλων των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Αθηναίων.
Παράλληλα, υποστηρίζει συστηματικά σχολεία, οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ιδρύματα και ομάδες, είτε με δωρεάν παροχή προϊόντων είτε με χρηματική ενίσχυση.
Το Molto έχει, επίσης, τη χαρά να δίνει “energy to go” στις προσπάθειες της ελληνικής ομάδας ρομποτικού ποδοσφαίρου, τους «Κουρήτες», που αποτελείται από φοιτητές και επιστημονικό προσωπικό του Πολυτεχνείου Χανίων, υπό την επίβλεψη του καθηγητή Μιχάλη Λαγουδάκη. Τα παιδιά ασχολούνται με τους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης και της ρομποτικής και προγραμματίζουν τα ρομπότ-παίκτες, ώστε να παίζουν ποδόσφαιρο χωρίς καμία επιπλέον ανθρώπινη βοήθεια.
Η χορηγία του Molto προσφέρει όλη την απαραίτητη ενέργεια να προάγουν την επιστημονική έρευνά τους, ώστε τα ευρήματά τους να χρησιμοποιηθούν σε εφαρμογές κοινωνικού οφέλους. Και, βέβαια, μαζί με το Molto να επαναλάβουν τον θρίαμβο του 2008, όταν κέρδισαν το Παγκόσμιο Κύπελλο στο RoboCup στην Κίνα!!!!
Η σχέση του Molto με το κοινό του αποτυπώνεται στα σχόλια των παιδιών για την νέα ταινία “energy to go”, τα οποία βρίσκονται στην επίσημη σελίδα του Molto στο Facebook.
MOLTO CROISSANT: Βάρος: 85 gr., Γεύσεις: Πραλίνα φουντουκιού , κεράσι, Οικογένεια Molto: Molto Way 85 gr. με γέμιση κρέμα κακάο, vanilla shake & caramel toffee, Molto max 120 gr. με γέμιση πραλίνα
KEY CONTACT: Δέσποινα Ευθυμίου – Marketing Manager Greece, Κώστας Μπαλάφας – Senior Brand Manager Greece
ΙΝFO: Vivartia, Κλάδος Αρτοποιίας και Ζαχαρωδών, 12ο χλμ Αθηνών-Λαμίας, 14452 Μεταμόρφωση – Αττική, Τηλ: 210 2885000, Fax: 210 2885033, www.molto.gr.