Οι προβλέψεις και για τη φετινή εισροή τουριστών στη χώρα μας δεν είναι θετικές.

Με αυτό το δεδομένο, δεν προβλέπεται σημαντική αύξηση των πωλήσεων στην κατηγορία της μπίρας. Αυτό που θεωρείται βέβαιο είναι ότι η οικονομική κρίση και η συνακόλουθη μείωση του διαθέσιμου καταναλωτικού εισοδήματος συνεχίζει να ενισχύει τη «θερμή» αγορά της μπίρας, (σούπερ μάρκετ, μικρά καταστήματα τροφίμων κλπ), που μέχρι σήμερα έχει ένα μερίδιο γύρω στο 35% εις βάρος της «κρύας» ή σερβιριζόμενης αγοράς, όπου το προϊόν καταναλώνεται άμεσα (ταβέρνες, εστιατόρια, καφετέριες, μπαρ κλπ), στην οποία αντιστοιχεί το 65% της συνολικής κατανάλωσης.

Το 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI Hellas, οι πωλήσεις μπίρας μέσω των σούπερ μάρκετ σημείωσαν ανάπτυξη πάνω από 5% σε αξία, επιβεβαιώνοντας τις σχετικές προβλέψεις

Το 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI Hellas, οι πωλήσεις μπίρας μέσω των σούπερ μάρκετ σημείωσαν ανάπτυξη πάνω από 5% σε αξία, επιβεβαιώνοντας τις σχετικές προβλέψεις. Σε ό,τι αφορά στις συσκευασίες που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, οι καταναλωτικές προτιμήσεις μοιράζονται σχεδόν ισόποσα ανάμεσα στο μπουκάλι και το αλουμινένιο κουτάκι. Πάντως, ανοδικές είναι οι πωλήσεις μπίρας και σε βαρελάκι.

 Τα Top 5 brands το 2009

 Κατάταξη  Brand  Εταιρεία
 1o    Αθηναϊκή Ζυθοποιία
 2o  Heineken  Αθηναϊκή Ζυθοποιία
 3o  Mythos  Μύθος Ζυθοποιία
 4o  Kaiser  Μύθος Ζυθοποιία
 5o  Βεργίνα  Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

 Βrand-leaders για 3 συνεχόμενες χρονιές
(1η και 2η θέση)

 2009  2008  2007  Brand  Εταιρεία
 1o  1o  1o  Amstel  Αθηναϊκή Ζυθοποιία
 2ο  2ο  2ο  Heineken  Αθηναϊκή Ζυθοποιία

 New Launches 2009

 Brand  Πωλήσεις (σε χιλ. ευρώ)
 Carlsberg μπουκάλι 500 ml  122,46
 Carlsberg κουτί 4×500 ml  78,93
 B29 Bio Lager μπουκάλι O/W 330 ml  46,18

 Πωλήσεις σε αξία (σε εκατ. ευρώ)

 2008  101,41
 2009  107,08
 Μεταβολή 2009/2008  5,59%

Σημαντική εξέλιξη θεωρείται η εξαγορά του εμπορικού σήματος Fix από την εταιρεία Ελληνικές Μικροζυθοποιίες, συμφερόντων Γιάννη Χήτου. Πάντως, το 75%-80% της αγοράς, που υπολογίζεται πως ξεπερνά τα 500 εκατ. ευρώ ετησίως, εξακολουθεί να ανήκει στα σήματα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Amstel και Heineken καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στο Top 5 των brand που διεκδίκησαν την προτίμηση των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ, όχι μόνο το 2009, αλλά και καθ’ όλη την τελευταία τριετία (2007-2009).