Χαρακτηριστικό στοιχείο της κατηγορίας είναι οι έντονες προσφορές στα ράφια των σούπερ μάρκετ, που εντάθηκαν ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια ως αντίδραση στην κρίση.

Οι leader της αγοράς προχώρησαν ακόμη και σε εκπτώσεις στην τιμή λιανικής της τάξης του 20% ή και του 25%. Όπως δηλώνουν στελέχη της αγοράς, οι προωθητικές αυτές ενέργειες μπορεί να δίνουν μια ανάσα στις πωλήσεις σε όγκο, αλλά δημιουργούν τον κίνδυνο κανιβαλισμού της κατηγορίας και οδηγούν σε μείωση των πωλήσεων σε αξία. Αυτή η άποψη επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία ερευνών. Πράγματι, παρά τα συνεχή λανσαρίσματα και τον καταιγισμό των προσφορών, οι πωλήσεις της κατηγορίας σε αξία, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI Hellas, κινήθηκαν πτωτικά το 2009 (-1,55% έναντι των πωλήσεων του 2008).

Τα νέα απορρυπαντικά πλυντηρίου ρούχων απαντούν στην αναζήτηση άριστου καθαριστικού αποτελέσματος, διατήρηση του χρώματος και ποιότητας των υφασμάτων σε συνδυασμό με την προστασία του περιβάλλοντος

Σε ό,τι αφορά στα νέα προϊόντα, σημειώνεται πως απαντούν στην αναζήτηση άριστου καθαριστικού αποτελέσματος, διατήρηση του χρώματος και ποιότητας των υφασμάτων σε συνδυασμό με την προστασία του περιβάλλοντος.

 Τα Top 5 brands* το 2009

 Κατάταξη  Brand  Εταιρεία
 1o  Ariel  Procter & Gamble
 2o  Skip  Unilever
 3o  Dixan  Henkel
 4o  Neomat  Henkel
 5o  Omo  Unilever

 * Συμπεριλαμβάνονται: σκόνες, υγρά, ταμπλέτες

 Βrand-leaders* για 3 συνεχόμενες χρονιές
(1η και 2η θέση)

 2009  2008  2007  Brand  Εταιρεία
 1o  1o  1o  Ariel  Procter & Gamble
 2ο  2ο  2ο  Skip  Unilever

 * Συμπεριλαμβάνονται: σκόνες, υγρά, ταμπλέτες

 New Launches 2009

 Brand  Πωλήσεις (σε χιλ. ευρώ)
 Ariel Alpine Eco 27sc 2.160 gr  1.467,79
 Ariel Regular Eco 14sc 1.120 gr  1.132,37
 Ariel Regular Eco 27sc 2.160 gr  1.029,94

 Πωλήσεις σε αξία (σε εκατ. ευρώ)

 2008  166,90
 2009  164,31
 Μεταβολή 2009/2008  -1,55%

Οι βιομηχανίες λαμβάνουν υπόψη τους τις οικολογικές ευαισθησίες των καταναλωτών και δημιουργούν τα αντίστοιχα προϊόντα που έχουν αποτελεσματική δράση στις χαμηλότερες θερμοκρασίες. Στα λανσαρίσματα που έγιναν εντός του 2009 κυριαρχούν προϊόντα που δίνουν καθαριότητα στα ρούχα σε χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά και οι συσκευασίες με λιγότερο πλαστικό.

Πράγματι, οι compact συσκευασίες και η αύξηση των πωλήσεων των υγρών απορρυπαντικών εις βάρος της σκόνης ήταν από τα βασικά χαρακτηριστικά της αγοράς των τελευταίων ετών.