Η Σουρωτή Α.Ε. διατήρησε την ανοδική της πορεία και το 2024, εστιάζοντας στη βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και την πιστή εφαρμογή στρατηγικών και τακτικών που σχεδιάστηκαν από την αρχή του έτους. Ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Θεόδωρος Μπέσσας, τόνισε πως η επιχείρηση ενίσχυσε περαιτέρω τα δίκτυα χονδρεμπόρων σε όλη την Ελλάδα, αυξάνοντας τη συνεισφορά τους στον συνολικό τζίρο. Παράλληλα, υλοποιήθηκε μια στρατηγική διείσδυσης σε νέες διεθνείς αγορές, ενώ οι διανομές στο οργανωμένο λιανεμπόριο σημείωσαν αύξηση. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο κύκλος εργασιών για το 2024 προβλέπεται να ανέλθει στα 17.200.000 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 26% σε σχέση με το 2023 και 70% σε σύγκριση με το 2022.
Νέες επενδύσεις και στρατηγική ανάπτυξης
Η γενική διευθύντρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Σουρωτή Α.Ε., Φρίντα Μελετίδη, δήλωσε πως η εταιρεία συνεχίζει την επιτυχημένη υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου που σχεδιάστηκε στα τέλη του 2023. Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024, ολοκληρώνεται η δεύτερη φάση της εγκατάστασης νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, ενώ η τρίτη φάση θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2025. Η τελική φάση του έργου περιλαμβάνει την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου με σύγχρονες γραμμές παραγωγής και προηγμένα συστήματα, διασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα προϊόντων και περιβαλλοντική προστασία.
Η εταιρεία υλοποιεί ένα πενταετές πλάνο αειφόρου ανάπτυξης, το οποίο βασίζεται στους εξής πυλώνες:
- Σύγχρονη επικοινωνία: Δημιουργία νέων καναλιών επικοινωνίας για ενδυνάμωση της σχέσης με τους καταναλωτές,
- Νέες κατηγορίες προϊόντων: Επένδυση σε ανάπτυξη νέων προϊόντων,
- Βελτίωση ποιότητας: Συνεχής εστίαση στην εξασφάλιση κορυφαίας ποιότητας,
- Βιώσιμη ανάπτυξη: Ισορροπία ανάμεσα στην παραγωγική ανάπτυξη και την περιβαλλοντική προστασία.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter