Έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Σκλαβενίτης πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαρτίου, με αντικείμενο την τροποποίηση του καταστατικού της εταιρείας, ώστε να προστεθεί σε αυτό μία ακόμα δραστηριότητα. Ωστόσο, δεν πρόκειται ουσιαστικά για κάποια νέα δραστηριότητα, αλλά για την επισφράγιση μίας υπάρχουσας: αυτής που αφορά στα logistics και στις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Ειδικότερα, στο καταστατικό της εταιρείας, όσον αφορά στον σκοπό της, προστέθηκε το εξής εδάφιο: «Η λειτουργία εγκαταστάσεων συσσώρευσης και αποθήκευσης κάθε είδους αγαθών καθώς και η παροχή υπηρεσιών μεταφοράς και παράδοσης αυτών». Σημειώνεται ότι η Σκλαβενίτης μισθώνει ήδη ένα κέντρο logistics από την Premia Properties στην Ελευσίνα,
ενώ σχεδιάζει επένδυση σε ένα νέο κέντρο logistics επιφάνειας 100.000 τ.μ. εντός της Αττικής.

Παρουσία στο e-commerce μέσω του eMarket
Όσον αφορά στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου, αν και ο Σκλαβενίτης ήταν από τους τελευταίους που μπήκε στην αγορά αυτή, με την εξαγορά του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ caremarket.gr τον Ιανουάριο του 2020, πλέον αποτελεί δυνατό παίκτη με την υπηρεσία eMarket, η οποία εξυπηρετεί το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και της Λάρισας. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας mynext που είχαν παρουσιαστεί τον περασμένο Δεκέμβριο, μέσω του online καναλιού η Σκλαβενίτης παρέδιδε πάνω από 1.500 παραγγελίες τη μέρα, απασχολώντας περισσότερους από 150 οδηγούς που διανύουν πάνω από 9.000 χιλιόμετρα τη μέρα. Και καθώς η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, έχοντας λάβει ισχυρή ώθηση στη διάρκεια της πανδημίας, η αγορά αυτή αποτελεί σημαντικό πυλώνα για την περαιτέρω ανάπτυξη της Σκλαβενίτης.

H συνεργασία με το e-food
Σημειώνεται ότι, πέρα από το δικό της eMarket, η Σκλαβενίτης συνεργάζεται και με την υπηρεσία e-food, μέσω της οποίας επίσης μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους οι καταναλωτές. Η διαφορά είναι ότι η ποικιλία κωδικών που προσφέρεται μέσω e-food είναι σημαντικά μικρότερη (περίπου 4.500 κωδικοί, έναντι πάνω από 13.000 στο eMarket), ενώ υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας 30 ευρώ. Ωστόσο η διανομή μέσω e-food είναι διαθέσιμη σε περισσότερες πόλεις, καθώς πέραν της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Λάρισας και της Πάτρας, διανομή γίνεται και στο Βόλο, στο Ηράκλειο Κρήτης, στα Ιωάννινα, στις Σέρρες και στα Τρίκαλα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter