Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ «A/S Αγορά» προχωρά η Σκλαβενίτης, μετά την πρόσφατη κίνησή της για εξαγορά της εταιρείας από τη Λάρισα. Ειδικότερα, με απόφαση που ελήφθη στις 17 Μαΐου, αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της A/S Αγορά κατά το ποσό του 1 εκατομμυρίου ευρώ με καταβολή μετρητών και την έκδοση 1.000.000 νέων εταιρικών μεριδίων ονομαστικής αξίας ενός ευρώ το καθένα. Έτσι, το κεφάλαιο της εταιρείας διαμορφώνεται σε 1.050.000 ευρώ.

Μοναδικός εταίρος πλέον η Σκλαβενίτης
Σημειώνεται ότι την απόφαση έλαβε η Σκλαβενίτης ως μοναδική εταίρος πλέον της A/S Aγορά. Η μεταβίβαση του 100% της λαρισινής αλυσίδας από τους πρώην εταίρους Χαράλαμπο Παπακωνσταντίνου, Θεοπούλα Μπότα και Μαρία Μπλέκα στη Σκλαβενίτης οριστικοποιήθηκε με την τροποποίηση του καταστατικού της που αποφασίστηκε στις 5 Μαΐου.

Μεταξύ άλλων αλλαγών που περιλαμβάνονται στο νέο καταστατικό είναι η αλλαγή της επωνυμίας της σε «Σανιδάς – Παπακωνσταντίνου Μονοπρόσωπη Ιδιωτική Εταιρεία» (με την προσθήκη του όρου «μονοπρόσωπη», καθώς πλέον μοναδικός της εταίρος είναι η Σκλαβενίτης), αλλά και η αλλαγή της έδρας της εταιρείας, που πλέον εδρεύει στο Περιστέρι.

Εξάλλου, από τις 9 Μαΐου καθήκοντα διαχειριστών της A/S Αγορά έχουν αναλάβει ο Επαμεινώνδας Αλεξόπουλος, μέλος του ΔΣ της Σκλαβενίτης, και ο Γιώργος Νίκας, οικονομικός διευθυντής του ομίλου Σκλαβενίτης.

Υπενθυμίζεται ότι η εξαγορά της A/S Αγορά αποτελεί την τρίτη επεκτατική κίνηση της Σκλαβενίτης σε τοπική αγορά μέσα σε έναν χρόνο, μετά την εξαγορά καταστημάτων της SEP Markets στα Ιωάννινα και της Γέγος στα Μεσόγεια.

Η αλυσίδα διαθέτει σήμερα εννέα υποκαταστήματα, εκ των οποίων τα έξι στη Λάρισα, και με την εξαγορά της η Σκλαβενίτης ενισχύει το αποτύπωμά της στον θεσσαλικό κάμπο.

Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατα δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, ο τζίρος της το 2021 είχε διαμορφωθεί οριακά κάτω από τα 10 εκατομμύρια ευρώ, όμως τα αποτελέσματά της ήταν ζημιογόνα, τόσο προ φόρων και τόκων (-99.247 ευρώ), όσο και μετά (-140.641 ευρώ), έναντι κερδών το 2020, χρονιά κατά την οποία είχε ευνοηθεί, όπως και συνολικά ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, από τον αντίκτυπο της πανδημίας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter