Με καινοτομίες που ανανεώνονται και συνέπεια που διαρκεί εδώ και σχεδόν μισό αιώνα, το Skip παραμένει στην κορυφή της κατηγορίας των απορρυπαντικών πλυντηρίου και, κυρίως, της προτίμησης των καταναλωτών. Οι ελληνίδες νοικοκυρές εμπιστεύονται το Skip για την καθαριότητα των ρούχων τους, καθώς γνωρίζουν ότι διαθέτει προϊόντα που μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε μία από τις διαφορετικές ανάγκες πλύσης.

Η μεγαλύτερη απόδειξη της τεχνολογικής υπεροχής του Skip, αλλά και της ικανότητάς του να εξελίσσεται προσφέροντας πάντα το ιδανικό προϊόν στην Ελληνίδα νοικοκυρά, είναι το γεγονός ότι μετά από τόσα χρόνια, 29 κατασκευαστές πλυντηρίων εξακολουθούν να συνιστούν Skip για την τέλεια πλύση!

Μια λαμπερή πορεία

  • 1967: To Skip κυκλοφορεί για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά με τη μορφή σκόνης απορρυπαντικού. Η υποδοχή του είναι πολύ θετική, παρά το γεγονός ότι την εποχή εκείνη το πλυντήριο ρούχων ήταν ακόμη μια πολυτέλεια, μη διαθέσιμη σε κάθε σπίτι.
  • Ένα χρόνο αργότερα το Skip υπογράφει συμφωνία συνεργασίας με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές πλυντηρίων, οι οποίοι και σήμερα εξακολουθούν να το συνιστούν, ως ιδανικό απορρυπαντικό για την καλή λειτουργία των μοντέλων τους. Το περίφημο slogan «29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν Skip» μένει στην ιστορία, ως ένα από τα πιο δυνατά διαφημιστικά συνθήματα στην ελληνική αγορά!
  • Το 1969 η μάρκα εισάγει τον καινοτόμο θεσμό των «επιδείξεων», ο οποίος διατηρείται μέχρι και σήμερα. Η ομάδα εξειδικευμένων επιδεικτριών του Skip επισκέπτονται τακτικά μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και κάθε νοικοκυριό ξεχωριστά, ενημερώνοντας και συμβουλεύοντας το κοινό σχετικά με την αποτελεσματικότερη λειτουργία του πλυντηρίου και τη σωστή χρήση του απορρυπαντικού.
  • Το 1996 «ανοίγει» για πρώτη φορά η γραμμή επικοινωνίας του Skip (careline), όπου ομάδα συνεργατών απαντάει σε οποιαδήποτε απορία γύρω από θέματα πλύσεων και απορρυπαντικών.
  • Το 2010 το Skip λανσάρει το vazoplintirio.gr, το πρώτο και μεγαλύτερο portal για την Ελληνίδα νοικοκυρά, που απαντά σε όλες τις απορίες σχετικά με την τέλεια πλύση.

Μία λύση για κάθε διαφορετική ανάγκη
Μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας της μάρκας οφείλεται στο γεγονός ότι έχει «χαρτογραφήσει» τις πολλές και διαφορετικές ανάγκες κάθε νοικοκυράς σε ό,τι αφορά την καθαριότητα των ρούχων και απαντά με ειδικά σχεδιασμένες για κάθε περίπτωση συνθέσεις. Η τεχνολογία Skip εισήγαγε καινοτόμα συστήματα, όπως ενισχυμένους οπτικούς λευκαντικούς παράγοντες, συστατικά που βοηθούν στον περιορισμό της μεταφοράς χρώματος, ειδικές συνθέσεις για την απομάκρυνση δύσκολων λεκέδων ακόμη και σε σύντομα προγράμματα, μεζούρες-επεξεργαστές λεκέδων, εργονομικές συσκευασίες και συνεχίζει καθημερινά να πρωτοπορεί αναπτύσσοντας καινοτομίες που εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο πλένουμε τα ρούχα μας.

Η προσέγγιση αυτή έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία και τη διαρκή ανανέωση συνθέσεων, που προσφέρουν σε όλα τα προϊόντα της μάρκας μια σειρά από ασύγκριτα πλεονεκτήματα, όπως αστραφτερή καθαριότητα στα λευκά, ζωντάνια και προστασία στα χρωματιστά, συμβολή στην υγιεινή της μπουγάδας, εύκολη διάλυση στο νερό, δυνατότητα προεργασίας των δύσκολων λεκέδων και πολλά άλλα, τα οποία περιλαμβάνονται στη δέσμευση του Skip για Τέλεια Πλύση.

Τέλεια Πλύση
Μελετώντας, εδώ και δεκαετίες, τις ανάγκες και τις συμπεριφορές των νοικοκυρών ως προς την καθαριότητα των ρούχων τους, καθώς και τις προσδοκίες τους από τα απορρυπαντικά προϊόντα, το Skip έχει καταλήξει στους τέσσερις βασικούς πυλώνες, στους οποίους στηρίζεται για να εξασφαλίσει την Τέλεια Πλύση:

  • Αστραφτερή Καθαριότητα για λευκά και ολοζώντανα χρωματιστά ρούχα.
  • Οικονομία στο ρεύμα, στο νερό και στο χρόνο των καταναλωτών, χάρη στις υπέρ αποτελεσματικές, συμπυκνωμένες συνθέσεις.
  • Φροντίδα των Ρούχων, με φόρμουλες που προστατεύουν τις ίνες ακόμη και των πιο ευαίσθητων υφασμάτων.
  • Προστασία του Πλυντηρίου, χάρη στις ειδικά σχεδιασμένες συνθέσεις που αναπτύχθηκαν σε συνδυασμό με τους 29 κατασκευαστές πλυντηρίων.

«Βάζω Πλυντήριο»
Ένας ακόμη λόγος που διατηρεί το Skip στην κορυφή της προτίμησης των ελληνικών νοικοκυριών, εκτός από τη συνέπεια, την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά του, είναι και το γεγονός ότι φροντίζει να λύνει τις απορίες του κοινού, αποκαλύπτοντας όλα τα μυστικά της Τέλειας Πλύσης. Έτσι, στο vazoplintirio.gr οι νοικοκυρές μπορούν να βρουν τις απαντήσεις σε όλες τις πιθανές –και απίθανες– ερωτήσεις τους, όπως το πώς μπορούν να καθαρίζουν το πλυντήριό τους εσωτερικά, πόσο κενό χώρο πρέπει να αφήνουν όταν τοποθετούν τα ρούχα στον κάδο, ποια ακριβώς δόση να χρησιμοποιήσουν ανάλογα με τον βαθμό σκληρότητας του νερού στην περιοχή τους και αμέτρητες άλλες.

Ειδική φροντίδα και για το περιβάλλον
Εδώ και τέσσερα χρόνια η Ελαΐς – Unilever υλοποιεί τις δράσεις του Παγκόσμιου Σχεδίου Δράσης της Unilever για την Αειφορία, που έχει ως στόχο, μεταξύ άλλων, τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων της. Έτσι, το Skip πραγματοποιεί μια σειρά από ενέργειες ειδικής ευαισθησίας απέναντι στο περιβάλλον, που μειώνουν το αποτύπωμά του τόσο κατά τη διαδικασία παραγωγής, όσο και μέσα από την οικιακή χρήση. Μόνο το 2014:

  • Η συμπύκνωση των υγρών απορρυπαντικών και η μείωση του όγκου στις σκόνες, είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου από το πλύσιμο των ρούχων, της κατανάλωσης νερού στην παραγωγική διαδικασία, αλλά και στα νοικοκυριά, καθώς και τη μείωση της δόσης απορρυπαντικού που απαιτείται για το πλύσιμο των ρούχων.
  • Τα χημικά στη σύνθεση των σκονών μειώθηκαν κατά 16.7%.
  • Οι νέες κάψουλες σε εύκαμπτη συσκευασία εξοικονόμησαν 80- 90% πλαστικό ανά πλύση, σε σύγκριση με τις συσκευασίες πλαστικών κουτιών.
  • Υπήρξε εξοικονόμηση πάνω από 50 τόνων πλαστικού και 175 τόνων χαρτιού για τις συσκευασίες των προϊόντων Skip, πράγμα που σημαίνει, αντίστοιχα, λιγότερα απορρίμματα συσκευασίας.
  • Η χρήση μικρότερου αριθμού φορτηγών για τη μεταφορά των προϊόντων, είχε ως αποτέλεσμα την αντίστοιχη μείωση των εκπομπών CO2 κατά την διακίνησή τους.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, το Skip, μέσα σε ένα περιβάλλον μεγάλης αβεβαιότητας, συνεχίζει να είναι ο ηγέτης στην κατηγορία των απορρυπαντικών πλυντηρίου, με επίκεντρο πάντα τον καταναλωτή και τις ανάγκες του.