Mε κεντρικό μήνυμα «Όλα όσα θες σε μια πανίσχυρη δόση», η Solid παρουσιάζει τις ιδιότητες του Skip Πανίσχυρο Μικρό σε 4 νέες ταινίες, δίνοντας έμφαση στην αποτελεσματικότητα, το άρωμα, την ευκολία, τη σωστή δοσολογία και στην οικονομία.

Όπως δηλώνουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, «μέσα από 4 πανίσχυρες μαρτυρίες καθημερινών ανθρώπων που χρησιμοποιούν το προϊόν, το Skip Πανίσχυρο Μικρό “συνοψίζει” τα οφέλη του με τρόπο πειστικό και εκπαιδευτικό, μέσα από μια επικοινωνία η οποία το χτίζει ως την ιδανική και ολοκληρωμένη πρόταση – λύση της νέας γενιάς υγρών απορρυπαντικών.

Στο γύρισμα των ταινιών κυριαρχεί η φυσικότητα. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια ρεαλιστική ατμόσφαιρα, χωρίς όμως να ακολουθήσουμε τις γνωστές και πολυχρησιμοποιημένες “γραφές” των testimonial. Στις ταινίες του Skip Πανίσχυρο Μικρό, κάθε πρωταγωνιστής είναι ένας ξεχωριστός χαρακτήρας με μοναδική προσωπικότητα. Τον βλέπουμε να κινείται στον χώρο του και να μας εξιστορεί την εμπειρία του μέσα από τη δική του ματιά. Μπαίνουμε στη ζωή του, στην καθημερινότητά του, στη σκέψη του. Για αυτό και ο λόγος που χρησιμοποιήσαμε είναι απλός, ανθρώπινος, ερασιτεχνικός, με ατέλειες που χαρίζουν στις ταινίες ακόμη περισσότερη αληθοφάνεια.

Στο κλείσιμο κάθε ταινίας με ένα φρέσκο και ευρηματικό τρόπο εμφανίζεται και η ιστορική “πιστοποίηση” του Skip από τους Κατασκευαστές Πλυντηρίων, που όλοι θυμόμαστε με το slogan “Το λένε και οι 29!”».

Ο κ. Παναγιώτης Μπούκας, Διευθύνων Σύμβουλος της Solid, δήλωσε σχετικά: «Η πρόκληση να παράγεις ελληνική διαφήμιση για ένα τόσο σημαντικό προϊόν όπως το Skip Πανίσχυρο Μικρό, που για χρόνια προβάλλεται μέσα από ταινίες εξωτερικού ήταν μεγάλη, καθώς έπρεπε να αναζητήσουμε τους πιο δυνατούς στρατηγικούς άξονες για να υποστηρίξουν το brand σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά, σε μια πολύ δύσκολη χρονιά για όλα τα καταναλωτικά προϊόντα. Η εμπιστοσύνη των ανθρώπων της Ελαΐς-Unilever αποτελεί τη μεγαλύτερη δέσμευση για το αποτέλεσμα».

Η καμπάνια του Skip Πανίσχυρο Μικρό θα επεκταθεί και στο ραδιόφωνο καθώς και στα έντυπα, σε συνδυασμό με προωθητικές ενέργειες και δράσεις δημοσίων σχέσεων. Την παραγωγή της καμπάνιας επιμελήθηκε η εταιρία Feel Me.

 Πίνακας 1: Απορρυπ. πλυντηρίου –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Αυγ. ’10  Ιαν.-Αυγ. ’11
 Ariel Actilift  621,83  916,7
 Skip Πανίσχυρο Μικρό  533,26  743,47
 Ariel Excel Gel  257,9  528,17

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Απορρυπ. πλυντηρίου – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Αυγ. ’10  Ιαν.-Αυγ. ’11
 Τηλεόραση  3.442,46  3.544,5
 Ραδιόφωνο  –  104,9
 Περιοδικά  1.175,87  526,83
 Εφημερίδες  91,46  131,77
 Σύνολο κατηγορίας  4.709,79  4.308

 Πηγή: Media Services SA

Info
Προϊόν:
Skip Πανίσχυρο Μικρό
Εταιρεία: Unilever
Δημιουργός: Solid
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, περιοδικά, ραδιόφωνο κλπ