5.500 εκθέτες, 4% περισσότεροι από το 2006, περιμένουν τους επισκέπτες στα 215.000 τμ εκθεσιακού χώρου της SIAL 2008, που ανοίγει τις πόρτες της στις 19 Οκτωβρίου.

Τουλάχιστον 100 χώρες θα συμμετάσχουν στην έκθεση SIAL 2008, η οποία θα υποδεχτεί για πρώτη φορά το Αφγανιστάν, το Μπαρμπάντος, τη Βολιβία και την ΠΓΔΜ, ενώ η Κροατία, η Νορβηγία, η Παραγουάη και η Ρουμανία θα στήσουν νέα διεθνή περίπτερα.

Η IN-FOOD -η εκδήλωση που αφιερώνεται ολοκληρωτικά στα συστατικά των Ειδών Διατροφής και στα Ενδιάμεσα Παρασκευάσματα των Ειδών Διατροφής- θα διεξαχθεί παράλληλα με την SIAL, παρέχοντας έτσι μια πρόσθετη ευκαιρία να προαχθούν οι επαφές και να δημιουργηθούν ευκαιρίες B2B.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των διοργανωτών, “νέα εκθεσιακά τμήματα δημιουργούνται, προκειμένου να αντικατοπτρίζουν μια ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά, την οποία η SIAL παρακολουθεί αδιάλειπτα. Η ανάπτυξη της έκθεσης εκφράζεται μέσα από το άνοιγμα του νέου Hall 7, ο οποίος θα έχει διαμορφωθεί στα μέτρα των κλάδων που παρουσιάζουν άνθιση, όπως τα κρασιά, τα εκλεκτά εδέσματα, τα βιολογικά και διαιτητικά προϊόντα, τα συμπληρώματα διατροφής”.

Τα Βραβεία SIAL d’Or

Και στη φετινή SIAL θα βραβευτούν προϊόντα που ξεχώρισαν. Τα υποψήφια προς βράβευση προϊόντα έχουν κυκλοφορήσει μετά τη SIAL 2006, και πωλούνται σε 29 διαφορετικές χώρες. Τα προϊόντα επιλέγει επιτροπή 29 δημοσιογράφων από κορυφαία έντυπα του τομέα της λιανικής. Τρία νέα κράτη συμμετέχουν στην επιτροπή για το 2008:  η Ινδία, η Κίνα και η Ρωσία. Επιπλέον, έχει προστεθεί και μία νέα κατηγορία κρασιών.

Λιανεμπόριο

Στο Παρατηρητήριο Τάσεων & Καινοτομιών παρέχεται η επισκόπηση 450 προϊόντων διατροφής από όλον τον κόσμο. Η παρουσίαση των νέων τάσεων είναι ένας από τους βασικούς λόγους που 3 στους 4 επισκέπτες έρχονται στην έκθεση.

Το λιανικό εμπόριο είναι η βασική διέξοδος πωλήσεων για τα προϊόντα και θα βρίσκεται σε σταθερή προβολή στην SIAL 2008 με έναν νέο εκθεσιακό χώρο, όπου θα διερευνώνται τέσσερις βασικές πτυχές του τομέα του λιανικού εμπορίου.

Η Retail Vision παρουσιάζει ιδέες λιανικού εμπορίου από όλον τον κόσμο, όπως μεταξύ άλλων καινοτόμες λύσεις για καταστήματα και σημεία πώλησης Το Private Label Forum, μία βάση δεδομένων με τους εκθέτες που διευκολύνει τους επισκέπτες να ξεναγηθούν σε όλους τους προμηθευτές και λιανεμπόρους ιδιωτικών επωνυμιών που παρευρίσκονται στην έκθεση.

Στο Shopping… your retail solutions, μια σειρά προμηθευτών παρουσιάζουν επιλογές από λύσεις για την έκθεση προϊόντων σε σημεία πώλησης καλύπτοντας θέματα επικοινωνίας, συσκευασίας, προώθησης κλπ.

Προβάλλοντας τη Διατροφή

Η SIAL φέρνει στο προσκήνιο τη διατροφή για άλλη μια φορά με το Nutrition Village, έναν εκθεσιακό χώρο και φόρουμ όπου διερευνώνται όλες οι πτυχές του θέματος. Το Nutrition Agora είναι ένα σχεδόν αδιάκοπο πρόγραμμα ομιλιών και συζητήσεων που καταπιάνονται με τέσσερα μείζονα θέματα: συνήθειες διατροφής, τρόφιμα και υγεία, θρεπτικές-λειτουργικές τεχνικές και εύθραυστη υγεία. Στη SIAL θα υπάρχει επίσης ο χώρος του Food Design, με στόχευση στον σχεδιασμό γαλακτοκομικών προϊόντων και εκλεκτών εδεσμάτων. Ακόμη, σε συνεργασία με την Beyond Beauty Paris, παρουσίαζονται μέσω ενός συνεδρίου και ενός εκθεσιακού χώρου προϊόντα που διατίθενται ήδη στην αγορά ή βρίσκονται στο στάδιο της ανάπτυξης, παράλληλα με εργαστήρια και ξεναγήσεις, ώστε να διαφανεί η άμεση σχέση διατροφής και ομορφιάς.

Wine: μία νέα προσέγγιση από τη SIAL

Η SIAL τηρεί μια αποφασιστικά σύγχρονη στάση απέναντι στο κρασί, με βάση το μάρκετινγκ και την καινοτομία, εκφράζοντας τις υψηλές απαιτήσεις της αγοράς. Στο Best Buy, παρουσιάζεται μια σειρά κρασιών που επιλέγονται από ανεξάρτητη επιτροπή ειδικών του κρασιού με κριτήριο την άριστη σχέση ποιότητας/τιμής. Περισσότερες από 200 φιάλες θα συναγωνιστούν αυτή τη χρονιά και η επιλογή για το Best Buy 2008 αναμένεται να είναι πολύ δυνατή. ‘Ολα τα κρασιά θα παρουσιαστούν στην εκδήλωση γευσιγνωσίας.

Το Wine Innovation Forum είναι ένας χώρος συνάντησης για επαγγελματίες του κλάδου του κρασιού που καταπιάνεται με διαφορετικές ποικιλίες σταφυλιών και τους μεγαλύτερους οινοπαραγωγούς. Υπάρχουν 2 πρωτοπόρες εκδηλώσεις:

Ο χώρος “Top Brands” με παρουσίαση των κορυφαίων επωνυμιών κρασιού που σήμερα αναζωογονούν τον κλάδο του κρασιού, όπως αυτές επιλέγονται από τη SIAL με βάση 3 κριτήρια: καινοτομία, εμπορική επιτυχία και δημιουργία αξίας στο πλαίσιο του κλάδου.

Στη SIAL θα υπάρχει επίσης μια σειρά εκδηλώσεων, μέσω των οποίων θα προβάλλεται η γαλλική κουζίνα και τα γαλλικά είδη διατροφής.