«Το τρίτο μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ δεν υπήρχε πέρυσι». Αυτό σχολίασε ο Παναγιώτης Γκεζερλής, διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, αναφερόμενος στην efood market, που μέσα σε έναν χρόνο κατάφερε να μπει δυναμικά στον κλάδο, κατακτώντας σήμερα μερίδιο που τη φέρνει στην τρίτη θέση της αγοράς.

Μάλιστα, ο κ. Γκεζερλής, συμμετέχοντας στη γενική συνέλευση της ECR Hellas, προέβλεψε ότι σε έναν χρόνο από τώρα, ο τζίρος της efood market θα είναι διπλάσιος από τον σημερινό, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε υπηρεσίες γρήγορης διανομής των παραγγελιών τους για προϊόντα σούπερ μάρκετ.

Μιλώντας γενικότερα για τον κλάδο των online σούπερ μάρκετ, ο κ. Γκεζερλής παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν ότι το τελευταίο 12μηνο οι πωλήσεις της αγοράς έχουν αυξηθεί κατά 34%, ενώ η περίοδος από την 1η Ιανουαρίου έως την 20ή Μαρτίου έχει κινηθεί στο -3,7% YTD. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 94% των καλαθιών κατά την περίοδο αυτή περιέχουν φρέσκα προϊόντα, γεγονός που δείχνει ότι οι καταναλωτές δε διστάζουν να παραγγείλουν online και νωπά τρόφιμα.

Τέλος, στάθηκε στο παράδειγμα των βρετανικών αλυσίδων Sainsbury’s, Ocado και Morrison’s που χρεώνουν τη διανομή έως και 7 λίρες για ορισμένες χρονικές θυρίδες παράδοσης παραγγελιών, προτρέποντας και τις ελληνικές αλυσίδες να ακολουθήσουν το παράδειγμα αυτό.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter