Η Nielsen Ελλάδος και το Τμήμα Merchandising Services διοργανώνουν διήμερα σεμινάρια  με αντικείμενο την Αποδοτική Διαχείριση της Συλλογής Κατηγορίας Προϊόντων, καθώς και την Αποδοτική Διαχείριση Ραφιού. Τα σεμινάρια απευθύνονται σε στελέχη που δραστηριοποιούνται  σε τομείς, όπως Category Management, Trade Marketing, Sales, Account Management, Business Development, Space Planning, Merchandising, Customer Marketing, Product & Brand Management κά.

“Ο τρόπος διεξαγωγής των σεμιναρίων συμβάλλει στην ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών με στελέχη της αγοράς από διαφορετικούς τομείς, από το λιανεμπόριο και τη βιομηχανία. Περισσότερα από 450 στελέχη παρακολούθησαν τα τελευταία χρόνια αντίστοιχα σεμινάρια, εκπροσωπώντας 95 μεγάλες εταιρείες, γεγονός που πιστοποιεί τη χρησιμότητά τους. Η εφαρμογή των σύγχρονων τεχνικών, που αναλύονται κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων, εξασφαλίζεται μέσα από case studies με πραγματικά στοιχεία και ρεαλιστική προσομοίωση συνθηκών αγοράς”, τονίζει στη σχετική ανακοίνωση η εταιρεία.

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στις 10 και 11 Μαρτίου (Assortment Management Workshop) και στις 17 και 18 Μαρτίου (Space Management Workshop) και χρηματοδοτούνται από τον ΟΑΕΔ.