Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολούθησαν στελέχη προερχόμενα από τους κλάδους του ελληνικού λιανεμπορίου, της πληροφορικής κλπ το σεμινάριο που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Eltrun) του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΟΠΑ) με θέμα την εφαρμογή συστημάτων Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (Electronic Customer Relationship Management) από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Εισηγητές του σεμιναρίου ήταν οι κκ. Αδάμ Βρεχόπουλος, λέκτορας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Eltrun), και Ανδρέας Γαλανής, σύμβουλος CRM.

Οι εισηγήσεις τους έθεσαν θέματα που αφορούν στον ορισμό του e-CRM, στις προϋποθέσεις επιτυχημένης υλοποίησης σχετικών προγραμμάτων εκ μέρους των επιχειρήσεων και σε case studies από την ελληνική αγορά. Οι συμμετέχοντες, υπό τον συντονισμό των κκ Αντώνη Μακρή, εκτελεστικού αντιπροέδρου του ΣΕΛΠΕ, και Αντώνη Ζαΐρη, γενικού διευθυντή του Συνδέσμου, έθεσαν ερωτήσεις και διατύπωσαν τους προβληματισμούς τους, κυρίως σε ό,τι αφορά στην επιλογή των σωστών συνεργατών για μια επιτυχημένη υλοποίηση e-CRM και στους λόγους που δρουν ανασταλτικά στη λήψη της σχετικής επενδυτικής απόφασης από τις επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας.

Το επόμενο σεμινάριο του ΣΕΛΠΕ έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 16 Απριλίου με τίτλο: “Εστίαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη: ένα διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα”. Εισηγητής του σεμιναρίου, το οποίο απευθύνεται σε στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων, σε υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται γενικότερα για την προσέλκυση και διατήρηση επικερδών πελατών, μέσω της ανάπτυξης μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας, είναι ο κ. Γεώργιος Αυλωνίτης, καθηγητής μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Το κόστος συμμετοχής είναι 130 ευρώ + ΦΠΑ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στον ΣΕΛΠΕ και την κα Φωτεινή Βασάκου, τηλ.: 210 6727 385.