H Morrisons, συζητά με τον γκουρού της μόδας στον χώρο των σούπερ μάρκετ George Davis, το λανσάρισμα της δικής της σειράς ρούχων.

[Μεγάλη Βρετανία] Ο George Davis είναι αυτός που δημιούργησε τη σειρά George για την Asda το 2000, η οποία πραγματοποιεί σήμερα πωλήσεις που ξεπερνούν διεθνώς τα 2 εκατομμύρια λίρες, ενώ το 2001 σχεδίασε τη σειρά Per Una για τη Marks & Spencer. Η Morrisons είναι η μόνη αλυσίδα που δεν διαθέτει ακόμη τη δική της σειρά ρούχων και σχεδιάζει να την αποκτήσει μέχρι το προσεχές φθινόπωρο.

Η σειρά θα διατίθεται αρχικά από 100 καταστήματα της αλυσίδας. Η συγκεκρινένη κίνηση αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης που εφαρμόζει ο διευθύνων σύμβουλος της Morrisons, Dalton Philips, σχετικά με την ανάπτυξη της γκάμας non food της αλυσίδας. Άλλες πλευρές της νέας στρατηγικής αφορούν στη δημιουργία δικτύου on line πώλησης φρέσκων προϊόντων, καθώς και καταστημάτων convenience.