Τα επόμενα βήματά της σχεδιάζει η εταιρεία Wishbone, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή premium έτοιμων ζωμών και σούπας, που είναι διαθέσιμα κυρίως σε delicatessen, καθώς και μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Όπως δήλωσε στο FOODReporter o Constantine Pateras, ιδρυτής της Wishbone, «στην Wishbone προσεγγίζουμε την ανάπτυξη της συνταγής μας από αυστηρά γαστρονομική σκοπιά, με στόχο την επίτευξη των υψηλότερων γαστρονομικών προτύπων. Οι συνταγές μας αναπτύσσονται με κόπο εσωτερικά. Η παραγωγή γίνεται στο χέρι, σε μικρές παρτίδες, χρησιμοποιώντας μόνο τα καλύτερα ελληνικά υλικά. Επίσης, αποφεύγουμε τη χρήση πρόσθετων ή συντηρητικών, κάτι που αποτελεί πρόκληση όταν προσπαθούμε να πετύχουμε ένα προϊόν μακράς διάρκειας, χωρίς πρόσθετα. Ενώ οι περισσότεροι παραγωγοί ζωμού επιλέγουν να χρησιμοποιούν ασηπτικές ή αποστειρωμένες συσκευασίες, διαπιστώσαμε ότι ο αντίκτυπος μιας έκθεσης σε τόσο υψηλή θερμοκρασία στη γεύση και στις οργανοληπτικές ιδιότητες των προϊόντων μας ήταν ανεπιθύμητος. Χρησιμοποιώντας έναν κλίβανο υγρής αποστείρωσης τελευταίας τεχνολογίας, είμαστε σε θέση να επιτύχουμε τα επιθυμητά μας αποτελέσματα χωρίς συμβιβασμούς στο γευστικό προφίλ και το θρεπτικό περιεχόμενο των τελικών προϊόντων».

Σε διαδικασία κατασκευής νέων παραγωγικών εγκαταστάσεων
Για την περαιτέρω ανάπτυξη της Wishbone, όπως μας ανέφερε ο κ. Pateras, η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία κατασκευής νέων παραγωγικών εγκαταστάσεων που θα αυξήσουν την παραγωγική της ικανότητα, καθώς αυτήν τη στιγμή η παραγωγή της επιχείρησης κινείται κοντά στο 100% της δυναμικότητάς της. Επιπλέον, η εταιρεία ενδιαφέρεται να μπει σε σούπερ μάρκετ, και θα «κυνηγήσει» αυτό το κανάλι πωλήσεων στο εγγύς μέλλον, ενώ παράλληλα μέσα στο 2024 ελπίζει να ξεκινήσει τις εξαγωγές προϊόντων της στην Ευρώπη και να λανσάρει νέα προϊόντα.

Όλο και περισσότεροι επιλέγουν premium προϊόντα
Τα προϊόντα της Wishbone είναι premium, και άρα ακριβότερα από έναν κλασικό ζωμό. Πόσο έχει επηρεαστεί η εταιρεία από τον πληθωρισμό και τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών; «Όλο και περισσότεροι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα τροφίμων premium ποιότητας και υψηλής θρεπτικής αξίας όπως ο ζωμός, γιατί όλο και περισσότεροι αναγνωρίζουν ότι ο συμβιβασμός στη διατροφή μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία τους. Η εταιρεία μας δημιουργήθηκε ως απάντηση στον μεγάλο αριθμό αιτημάτων που λάβαμε για τον χειροποίητο ζωμό μας στη διάρκεια της πανδημίας», μας απάντησε ο κ. Pateras.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter