Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, Γ.Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή

Την έμφαση που πρέπει να δώσουν στα χαρακτηριστικά βιωσιμότητάς τους οι μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις της βιομηχανίας, της μεταποίησης, της εμπορίας τροφίμων, αλλά και του οργανωμένου λιανεμπορίου επεσήμανε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.

Ο κ. Αναγνωστόπουλος σημείωσε ότι το νέο σχέδιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) βρίσκεται προς διαβούλευση για είσοδο στο ελληνικό Κοινοβούλιο, προς ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία.

Το νομοσχέδιο προβλέπει προτεραιότητα συμμόρφωσης με CSRD πρότυπα για τις εισηγμένες εταιρείες. Μετέπειτα, θα ακολουθήσουν όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις δημοσίου ενδιαφέροντος με τζίρο άνω των 500 εκατ. ευρώ, θα ακολουθήσουν οι άνω των 100 εκατ. ευρώ σε κύκλο εργασιών και στη συνέχεια, όλες οι υπόλοιπες. Η σχετική συμμόρφωση μετέπειτα θα καταστεί απαραίτητη για την πρόσβαση σε δανειοδότηση ή άλλους οικονομικούς πόρους.

Εξήγγειλε την ανάγκη για πολύ συχνές και ειδικές εκθέσεις αναφοράς με βάθος σχετικά με τη βιωσιμότητα, ακόμη και για τις μικρότερες επιχειρήσεις. Ο κ. Αναγνωστόπουλος επιβεβαίωσε ότι ο Νέος Κώδικας Δεοντολογίας για προωθητικές ενέργειες και προσφορές στην ελληνική λιανική αγορά εξασφαλίζει περισσότερη διαφάνεια ως προς τον τρόπο επικοινωνίας των τιμών, τη σύγκρισή τους και ενισχύει την ειλικρίνεια και την πραγματική δυνατότητα επιλογής του καταναλωτή. «Το κράτος και οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου και βιομηχανίας πρέπει να βρίσκουμε τρόπους για να περιορίζουμε το μέγεθος της δυσκολίας για τους Έλληνες καταναλωτές», σημείωσε, μεταξύ άλλων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter