«’Ηγγικεν η ώρα» για τη γερμανική πολυεθνική αλυσίδα Aldi στην Ελλάδα, καθώς σε 1,5-2 μήνες ξεκινά τη δραστηριότητα της στη χώρα μας με μία ομάδα λιγότερων από 10 καταστημάτων, έναντι αρχικού σχεδιασμού για 25-30 σημεία πώλησης, τα οποία θα ξεκινούσαν ταυτόχρονα τη λειτουργία τους.

Μέχρι το τέλος του έτους εκτιμάται ότι θα έχουν ανοίξει τις πύλες τους μέχρι 15-20 καταστήματα σε διάφορες περιοχές της χώρας, είτε εντός εμπορικών κέντρων και  οικοδομικών συγκροτημάτων είτε σε αυτόνομες μεμονωμένες εγκαταστάσεις. Μέχρι στιγμής, οι δυσκολίες που έχουν συναντήσει και άλλες λιανεμπορικές αλυσίδες στη χώρα μας, όσον αφορά στην αδειοδότηση και την ταχεία κατασκευή νέων καταστημάτων, καθυστερούν την ανάπτυξη των επενδύσεων της Aldi, συνολικού ύψους 1,3 δισ. ευρώ. Η Aldi σε τουλάχιστον 20 διαφορετικά σημεία ανά τη χώρα προετοιμάζει καταστήματα με διαδικασίες περισσότερο ή λιγότερο προχωρημένες, ενώ προσθέτει νέες τοποθεσίες στο σχεδιασμό της. Επί παραδείγματι, πρόσφατα απέκτησε ακίνητο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης -σημειώνεται ότι στη συμπρωτεύουσα ήδη είναι έτοιμα δύο Aldi, ένα στις ανατολικές και ένα στις δυτικές συνοικίες (Σταυρούπολη).

Το εγχείρημα για την απόσπαση μεριδίου στην ελληνική αγορά κρίνεται πάντως δύσκολο, καθώς στην Ελλάδα η άμεση ανταγωνίστρια της Aldi,  η Lidl, διαθέτει σήμερα ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων σε όλη τη χώρα και σημαντικά μερίδια αγοράς, με μείγμα private label και επώνυμων προϊόντων στα ράφια της. Αντίθετα, η Aldi θα διαθέτει μόνο private label προϊόντα, πολλά από τα οποία θα παράγονται από ελληνικές βιομηχανίες. Μάλιστα, η Aldi φαίνεται ότι επέλεξε να μην έχει τους ίδιους ‘Ελληνες προμηθευτές με τη Lidl, παρά το γεγονός ότι αυτοί συγκαταλέγονται μεταξύ των μεγαλύτερων εγχώριων βιομηχανιών στους κλάδους τους.