To Schweppes παρουσίασε το καλοκαίρι μια νέα καμπάνια με tagline «Η απόλαυση θέλει χαρακτήρα», καλώντας το κοινό να απολαύσει τα αναψυκτικά Schweppes με γεύσεις λεμόνι, πορτοκάλι και ροζ γκρέιπφρουτ κάθε στιγμή τις ημέρας, «αναβαθμίζοντάς την σε μια premium εμπειρία», όπως δηλώνει η εταιρεία.

Όπως σημειώνει επίσης, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Η απόλαυση θέλει χαρακτήρα», το brand είχε σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, που περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, print, digital και outdoor ενέργειες, αλλά και συνεργασίες με influencers, «υπενθυμίζοντας πως όποια κι αν είναι η περίσταση, από το μεσημέρι στο γραφείο μέχρι το απόγευμα στο σπίτι και το βράδυ στο μπαρ, τα αναψυκτικά Schweppes αποτελούν την ιδανική επιλογή για τις καθημερινές στιγμές απόλαυσης».

Παράλληλα, με ένα κλικ στο www.schweppes.gr, την online πλατφόρμα του brand, οι καταναλωτές του Schweppes έχουν την ευκαιρία να γίνουν μέλη και να περιηγηθούν σε ένα κόσμο premium εμπειριών, καθώς και να ανακαλύψουν μοναδικούς τρόπους απόλαυσης των αναψυκτικών Schweppes Lemonade, Orangeade & Pink Grapefruit, μέσα από πρωτότυπες συνταγές cocktail, με ή χωρίς αλκοόλ.