Ένα σημαντικό case study σχετικά με το πώς οι τοπικές αλυσίδες grocery μπαίνουν στο «παιχνίδι» του ανταγωνισμού, αξιοποιώντας «όπλα» που διαθέτουν οι μεγάλες εθνικές αλυσίδες, συνιστά η The Save Mart Companies, που δραστηριοποιείται στις πολιτείες Καλιφόρνια και Νεβάδα με δίκτυο περίπου 200 καταστημάτων. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, σύστησε το δικό της retail media network σε συνεργασία με τον προμηθευτή τεχνολογίας λιανικής Swiftly, προκειμένου να αξιοποιεί κι αυτή, όπως οι μεγάλες εθνικές αλυσίδες των ΗΠΑ σαν τις Albertson και Kroger, τις δυνατότητες προβολής της αλλά και πρόσβασης των πελατών της στο ψηφιακό κανάλι.

ι ψηφιακές τεχνολογίες θα αξιοποιηθούν, σύμφωνα με τη Save Mart, για να προσδώσουν προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες της προς τους πελάτες της, όπως και στους διαφημιζόμενους και τους προμηθευτές της. Για λόγους εξοικονόμησης κόστους η αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών της Save Mart ανατέθηκε σε εξωτερικό συνεργάτη, τη Swiftly, και δεν έγινε εσωτερικά από την αλυσίδα. Στο πλαίσιο του εν λόγω μετασχηματισμού της εταιρείας, αναβαθμίστηκαν όλες οι ιστοσελίδες της ώστε να φιλοξενούν ψηφιακές διαφημίσεις, καθώς και το app της Save Mart.

Επιπλέον, θα τοποθετηθούν διαδραστικές οθόνες σε όλα τα καταστήματά της, που θα λειτουργούν ως σημεία πληροφόρησης των πελατών. Τέλος, θα λανσαριστούν νέες «έξυπνες» κάρτες, στο πλαίσιο του εταιρικού προγράμματος πιστότητας, προκειμένου να συλλέγονται περισσότερες πληροφορίες για το προφίλ κάθε πελάτη και να δημιουργούνται, έτσι, εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες και προσφορές, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε σε συνέντευξή της η κ. Tamara Pattison, Senior Vice President και Chief Digital Officer της The Save Mart Companies.