Η SANITAS, μπαίνοντας σε κατηγορίες οικιακού καθαρισμού, οι οποίες είναι στατικές τα τελευταία χρόνια, έφερε έναν αέρα ανανέωσης με μια πλήρη πρόταση, που ανταποκρίθηκε στο πρόσταγμα της εποχής: Οικονομικά προσιτές λύσεις χωρίς καμία θυσία στην ποιότητα. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην ποιότητα, ποικιλία και αξιοπιστία των προϊόντων SANITAS, αξίες που έχει διαμορφώσει η μάρκα τις τελευταίες 5 δεκαετίες, επιβεβαιώθηκε από τη γρήγορη αποδοχή από την ελληνική αγορά, έτσι όπως αποτυπώνεται και στα μερίδια αγοράς.

Η SANITAS, η αγαπημένη  ελληνική μάρκα, δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά τα τελευταία 45 χρόνια. Με ισχυρή παρουσία στις περισσότερες κατηγορίες ειδών οικιακής χρήσης που αφορούν στη συντήρηση, συσκευασία, ψήσιμο και μεταφορά τροφίμου αλλά και στις σακούλες απορριμμάτων, η μάρκα χαρακτηρίζεται από καινοτομία και υψηλές προδιαγραφές αντοχής και υγιεινής.Το 2012 αποτέλεσε  ορόσημο για τη SANITAS, καθώς εγκαινίασε μία νέα εποχή καθαριότητaας, με μία ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων για την καθημερινή φροντίδα του σπιτιού. Η νέα σειρά εργαλείων καθαρισμού περιλαμβάνει σφουγγαράκια, πανάκια, εργαλεία καθαρισμού δαπέδου και γάντια, προϊόντα που καλύπτουν όλες τις εργασίες καθαριότητας σε κάθε χώρο του σπιτιού.

Με βασικό γνώμονα την ανάγκη για αποτελεσματική καθαριότητα και στηριζόμενη στη  μεγάλη τεχνογνωσία που ανέπτυξε ο όμιλος Σαράντης μέσω εξαγορών παραγωγικών μονάδων, η SANITAS δημιούργησε μία γκάμα με  προϊόντα υψηλής ποιότητας, ώστε να είναι ανθεκτικά στις σκληρές καθημερινές χρήσεις, στις οποίες υπόκεινται. Τα νέα προϊόντα καθαρισμού της SANITAS λανσαρίστηκαν εν μέσω κρίσης, έχοντας όμως ως όπλα την ταυτότητα της μάρκας για αξιόπιστα και ποιοτικά προϊόντα, καθώς και  την προσιτή τιμή.

Tο λανσάρισμα υποστηρίχτηκε με έντονο πλάνο τηλεοπτικής προβολής, με έντυπες καταχωρίσεις αλλά και μέσα από τα social media. Δυναμική ήταν και η υποστήριξη μέσα στα καταστήματα, με ενέργειες και δεύτερα σημεία πώλησης. Η επιτυχία της νέας σειράς SANITAS μέσα στην κρίση προήλθε από μια μελετημένη στρατηγική, η οποία ήταν προσαρμοσμένη πραγματικά στις ανάγκες του καταναλωτή και της εποχής. Η επιβεβαίωσης της επιτυχίας ήρθε από τη γρήγορη αποδοχή των καταναλωτών και των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία αγοράς. Στο διάστημα από το λανσάρισμα της σειράς, τον Μάρτιο 2012, έως και τον Ιούνιο 2012, η SANITAS πέτυχε σημαντικά μερίδια (πηγή: SymphonyIRI Scantrack YTDJune12).

Στην κατηγορία Γαντιών, τα SANITAS απέκτησαν μερίδιο 9,3% σε τεμάχια και ο κωδικός γαντιών γενικής χρήσης κατάφερε τον μήνα Ιούνιο να είναι ο 2ος κωδικός σε τεμάχια! Στην κατηγορία Σφουγγαράκια και για το ίδιο διάστημα ενεργοποίησης  (Μάρτιος-Ιούνιος 2012) η SANITAS απέκτησε μερίδιο σε τεμάχια 4,53% και στην κατηγορία των Κουβάδων το εξαιρετικό ποσοστό του 10,1% σε τεμάχια!

Συγχρόνως, η SANITAS πέτυχε να αυξήσει το καταναλωτικό ενδιαφέρον για αυτές τις κατηγορίες και σε κάποιες περιπτώσεις κατόρθωσε να πείσει τον καταναλωτή να επιστρέψει στο κανάλι των σούπερ μάρκετ για την αγορά τους, όπως στην αγορά των κουβάδων, όπου η άνοδός της (+3% σε τεμάχια, YTDJune 2012) οφείλεται στην SANITAS, καθώς η αγορά χωρίς τις πωλήσεις σε τεμάχια SANITAS είναι -3% (SymphonyIRI Scantrack YTDJune12). Αποδεικνύεται έτσι ότι ναι μεν η σημερινή εποχή απαιτεί οικονομικές λύσεις, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι υποχωρεί στην ποιότητα. Στόχος για τις επόμενες χρονιές παραμένει η περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη της SANITAS με γνώμονα, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για όλους, την κοινή αειφορία της ελληνικής αγοράς και των καταναλωτών.