Εδώ και σαράντα πέντε χρόνια, η ελληνική μάρκα SANITAS δραστηριοποιείται με επιτυχία στην κατηγορία προϊόντων οικιακής χρήσης και συνεχώς εξελίσσεται, ώστε να καλύπτει κάθε ανάγκη του σύγχρονου νοικοκυριού.

H πρώτη εμφάνιση της μάρκας  έγινε τη δεκαετία του 1960, οπότε και έφερε την καινοτομία στα μέχρι τότε δεδομένα της συντήρησης, συσκευασίας, ψησίματος και μεταφοράς τροφίμων, με τη διάθεση για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά του αλουμινόχαρτου. Το αλουμινόχαρτο, που θεωρούμε σήμερα δεδομένο, την εποχή εκείνη ήταν μια επανάσταση στα προϊόντα οικιακής φροντίδας, γιατί έλυσε τα χέρια της νοικοκυράς.

Στην πορεία, και αφού η φιλοσοφία της μάρκας είχε –και εξακολουθεί να έχει– κεντρικούς πυλώνες της την ποιότητα, την πρωτοπορία και την εγγυημένη προστασία, αναπτύχθηκε μια ευρεία γκάμα προϊόντων, υψηλών προδιαγραφών αντοχής και υγιεινής. Προϊόντα πρωτοποριακά για τα ελληνικά δεδομένα των δεκαετιών 1970-1980, η διαφανής μεμβράνη, τα σκεύη αλουμινίου, οι σακούλες ψησίματος, το αντικολλητικό χαρτί έδωσαν άμεσες και πρακτικές λύσεις στις καθημερινές μαγειρικές διαδικασίες.

Το 2002 υπήρξε ιδιαίτερα σημαντική χρονιά, καθώς με το λανσάρισμα των σακουλών απορριμμάτων, η SANITAS έγινε από «ειδικός στον χώρο της κουζίνας», «ειδικός σε όλους τους χώρους του σπιτιού». Εδραιώθηκε κατά αυτό τον τρόπο και σε αυτή τη νέα προϊοντική κατηγορία, τόσο στη συνείδηση του καταναλωτή όσο και στην αγορά, κερδίζοντας ηγετικά μερίδια. Δεν επαναπαύτηκε όμως, αλλά συνέχισε την εντυπωσιακή εξέλιξή της με πρωτοποριακά λανσαρίσματα σε τακτά χρονικά διαστήματα, όπως το αποσμητικό ψυγείου, τις αρωματικές σακούλες απορριμμάτων, τα χάρτινα σκεύη τροφίμων και τις χάρτινες σακούλες τροφίμων.

Σήμερα, με δραστηριοποίηση σε 10 διαφορετικές κατηγορίες, αποτελεί τη μόνη επώνυμη ελληνική μάρκα που έχει καταφέρει να έχει ηγετικά μερίδια αλλά και μεγάλη αναγνωρισιμότητα ως μια μάρκα φροντίδας για το σπίτι.

Η κατηγορία των προϊόντων οικιακής χρήσης
Οι κατηγορίες συσκευασίας, συντήρησης και μεταφοράς τροφίμων είναι ανοδικές σε τεμάχια, αλλά πτωτικές σε αξία, καθότι επηρεάστηκαν από την άνοδο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, που ακολουθούν χαμηλότερη τιμολογιακή πολιτική. Η SANITAS όμως εξακολουθεί να είναι ο ηγέτης ανάμεσα στις επώνυμες εταιρείες έχοντας να αντιμετωπίσει ουσιαστικά μόνο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Εναρμόνιση της μάρκας με το περιβάλλον
Παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η SANITAS διατηρεί τον βασικό πυρήνα καταναλωτών της, για τους οποίους η αξιοπιστία της μάρκας είναι βασική προτεραιότητα. Ωστόσο, προσαρμοζόμενη στις απαιτήσεις της εποχής, η SANITAS ανταμείβει συχνά τους καταναλωτές της με έντονες προωθητικές ενέργειες στα σημεία πώλησης, που μειώνουν την τιμή πώλησης των προϊόντων της, έτσι ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν περισσότεροι καταναλωτές την ποιότητα SANITAS σε ανταγωνιστικές τιμές.


Η οικογένεια SANITAS μεγαλώνει
Φτάνουμε έτσι στο 2012, που αποτελεί σταθμό στην ιστορία της μάρκας.

Η εταιρεία ΣΑΡΑΝΤΗΣ ανέπτυξε μία νέα στρατηγική κατηγορία εργαλείων καθαρισμού στο εξωτερικό, τόσο μέσα από εξαγορές όσο και από την ενδυνάμωση της ίδιας παραγωγής. Έχοντας λοιπόν την τεχνογνωσία και λαμβάνοντας υπόψη τις νέες ανάγκες του καταναλωτή στην Ελλάδα καθώς και τις διαφορετικές πλέον οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες, παρουσιάζει στην ελληνική αγορά την επόμενη μέρα της οικογένειας SANITAS: τα εργαλεία καθαρισμού. Τα Εργαλεία Καθαρισμού SANITAS περιλαμβάνουν σφουγγαράκια και συρματάκια κουζίνας, γάντια οικιακής χρήσης, πανάκια και σπογγοπετσέτες, αλλά και συστήματα καθαρισμού πατώματος, τόσο στεγνού όσο και υγρού καθαρισμού.

Με γνώμονα την ανάγκη για αποτελεσματική καθαριότητα, τα νέα προϊόντα είναι υψηλής ποιότητας, ώστε να είναι ανθεκτικά στις σκληρές καθημερινές χρήσεις που υπόκεινται. Μια μεγάλη γκάμα, η οποία περιέχει καθημερινά αλλά και εξειδικευμένα προϊόντα που χρειάζεται το σύγχρονο νοικοκυριό, για τον καθαρισμό όλων των χώρων του σπιτιού, των τοίχων, των σκευών, των ευαίσθητων επιφανειών του μπάνιου, για τα τζάμια, τους καθρέφτες και τα πατώματα. Επιπλέον, η γκάμα διαθέτει και καινοτομικά προϊόντα, όπως το σφουγγαράκι διπλής όψης που καθαρίζει και γυαλίζει την κεραμική εστία, τη σφουγγαρίστρα twist μικροϊνών για εύκολο και γρήγορο στύψιμο χωρίς να λερώνονται τα χέρια και χωρίς χρήση στύφτη.


Νέα γκάμα ποιοτικών προϊόντων σε προσιτή τιμή
Η αγορά των νέων κατηγοριών εργαλείων καθαρισμού δεν μοιάζει με τις αγορές όπου δραστηριοποιείται μέχρι σήμερα η SANITAS. Το σύνολο των κατηγοριών είναι πτωτικό, καθότι ο καταναλωτής έχει καταφύγει και σε εναλλακτικά κανάλια πώλησης των προϊόντων από το παραδοσιακό κανάλι λιανικής. Επιπλέον, ο επώνυμος ανταγωνισμός είναι ισχυρός, καθότι καθιέρωσε τις κατηγορίες, ενώ παράλληλα η ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ενδυναμώνεται. Όμως, υπάρχει μια πόλωση της προσφερόμενης πρότασης όσον αφορά στη σχέση ποιότητας-τιμής.

Σύμφωνα με ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2011 (MindSearch), ο καταναλωτής παραδέχεται ότι αυτό που λείπει από την αγορά καθαρισμού είναι προϊόντα με καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Δήλωσε ότι πλέον έχει δοκιμάσει όλα τα προϊόντα εργαλείων καθαρισμού, αλλά επειδή έχει απογοητευτεί από την ποιότητα των προϊόντων χαμηλής τιμής, θέλει κάτι που να κάνει τη δουλειά του αλλά και να έχει καλή τιμή.

Η ευκαιρία λοιπόν της σημερινής εποχής είναι μονόδρομος και εντοπίζεται στην προσφορά προϊόντων με δυνατή σχέση ποιότητας-τιμής, δηλαδή αξιόπιστα προϊόντα σε προσιτή τιμή.

Τα νέα προϊόντα SANITAS δεν θα μπορούσαν να μην ακολουθήσουν τις αξίες που πρεσβεύει η μάρκα τόσα χρόνια: ποιότητα, ανθεκτικότητα και ποικιλία. Συγχρόνως, η νέα σειρά Εργαλείων Καθαρισμού SANITAS βασίζεται στις χαμηλές τιμές κάθε μέρα, προκειμένου ο καταναλωτής να γνωρίζει ότι μπορεί να βρει τα προϊόντα ξεκάθαρα σε απλές τιμές.

Έτσι, η νέα πρόταση της SANITAS είναι απλή: μια νέα, μεγάλη γκάμα προϊόντων με καθημερινά εργαλεία καθαρισμού, που καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες, με ανώτερη ποιότητα και σε οικονομική τιμή.

Πλάνο υποστήριξης
Η νέα σειρά θα υποστηριχθεί με έντονο πλάνο τηλεοπτικής προβολής, έντυπων καταχωρίσεων, αλλά και μέσω των social media.

Κατά αυτό τον τρόπο θα αυξηθεί το ενδιαφέρον του καταναλωτή για τις κατηγορίες και θα επιστρέψει στο κανάλι των σούπερ μάρκετ για την αγορά τους.
Και επειδή η τελική επιλογή του καταναλωτή γίνεται στο σημείο πώλησης, η άρτια τοποθέτησή τους στο ράφι και σε δεύτερα σημεία πώλησης είναι προτεραιότητα για τη SANITAS.

Ο στόχος
Η μάρκα SANITAS έχει σαν στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές εγγυημένη προστασία, ασφάλεια και υγιεινή, ευκολία, εξοικονόμηση χρόνου και καλύτερη ποιότητα ζωής μέσα στο σπίτι. Πιστή στο όραμά της για συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη μέσα από τεχνογνωσία και αντιλαμβανόμενη τις νέες ανάγκες των καταναλωτών, δημιούργησε τη νέα σειρά εργαλείων καθαρισμού.

Τα ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα SANITAS προστατεύουν καθετί πολύτιμο, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των καταναλωτών κι επιβεβαιώνοντας στην πράξη το μότο: «SANITAS, φροντίδα για το σπίτι!».