Στις αρχές Ιανουαρίου, η βρετανική αλυσίδα Sainsbury’s ανακοίνωσε πως μειώνει τις τιμές σε πάνω από 1.000 προϊόντα, στα οποία συγκαταλέγονται και κάποια από τα πιο δημοφιλή στους καταναλωτές της χώρας.

Η επένδυση σε αυτή την κίνηση κοστολογείται στα 150 εκατ. λίρες Αγγλίας. Η μείωση των τιμών είχε ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο, οπότε η αλυσίδα μείωσε τις τιμές σε πάνω από 200 κωδικούς, πέραν των εβδομαδιαίων μειώσεων τιμών που εντάσσονται στα προωθητικά προγράμματά της. Σύμφωνα με σχετική δήλωση του CEO της αλυσίδας, Mike Coupe, η μείωση των τιμών αποτελεί μέρος του τριετούς πλάνου, που προβλέπει αντίστοιχη μείωση και στα επόμενα δύο χρόνια (150 εκατ. λίρες Αγγλίας κάθε χρόνο, για τρία χρόνια).