Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, η Sainsbury’s, ανακοίνωσε ότι κερδίζει πίσω τους καταναλωτές που προτιμούσαν τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ των Aldi και Lidl. Το αυξανόμενο κόστος ζωής πιέζει τους Βρετανούς, οι οποίοι, αναζητώντας περισσότερες και καλύτερες προσφορές, καταφεύγουν στα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ. O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Simon Roberts, εξήγησε ότι είναι η πρώτη φορά που τα στοιχεία της αγοράς δείχνουν ότι η Sainsbury’s κερδίζει μερίδια αγοράς από τα ανταγωνιστικά εκπτωτικά σούπερ μάρκετ. «Γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές περνούν δύσκολα και εργαζόμαστε σκληρά, ώστε να μειώσουμε τα κόστα και τις τιμές των προϊόντων που οι πελάτες μας αγοράζουν πιο συχνά». Από τον Μάρτιο η εταιρεία έχει επενδύσει 118 εκατ. λίρες, προκειμένου να κρατά τις τιμές χαμηλά. Πηγές της Aldi δήλωσαν σε βρετανικό μέσο ότι οι καταναλωτές γνωρίζουν ότι τις καλύτερες τιμές τις βρίσκουν στην Aldi, ενώ η διοίκηση της Lidl δήλωσε ότι δεν σχολιάζει τις ενέργειες των ανταγωνιστών της.
Πίεση ασκεί η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose στους προμηθευτές της, προκειμένου να μειώσουν τις τιμές τους. Σύμφωνα με τα βρετανικά μέσα, η εταιρεία είχε συνάντηση με εκπροσώπους συνεργατριών επιχειρήσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας, στο πλαίσιο των συναντήσεων που πραγματοποιεί για το οικονομικό έτος 2024, και τους ζήτησε να εντοπίσουν τους τομείς δραστηριότητας όπου τα κόστη έχουν μειωθεί, ώστε να εξεταστεί η μείωση των τιμών. Η κίνηση αυτή προστίθεται στις πρωτοβουλίες που εξετάζουν τελευταία οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ, προκειμένου να συμβάλλουν στην ανακούφιση των πελατών τους από το διαρκώς αυξανόμενο κόστος ζωής. Εκπρόσωπος της Waitrose δήλωσε σε βρετανικό μέσο ότι τα στοιχεία της αγοράς δείχνουν ότι υπάρχει περιθώριο μείωσης, προσθέτοντας: «Περιμένουμε να δούμε, αν θα πραγματοποιηθούν μειωθούν οι τιμές». Σε παρόμοιες ενέργειες προχώρησαν κι άλλες αλυσίδες, όπως η Tesco και η Carrefour.