Η Sainsbury's και η Asda λανσάρουν από κοινού μια υπηρεσία, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραγγέλνει προϊόντα non-food εντός του καταστήματος και να τα παραλαμβάνει άμεσα.

[ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ] Η Sainsbury’s διαβεβαίωσε ότι σχεδίαζε να εφαρμόσει αυτό το concept «σε περιορισμένο αριθμό καταστημάτων» τον Απρίλιο, την περίοδο, δηλαδή, που η Asda θα δοκίμαζε να επεκτείνει το δικό της concept «άμεσης εξυπηρέτησης» στο Bradford Rooley Lane. «Οι πελάτες μας μπορούν να παραγγείλουν τα προϊόντα που επιθυμούν μέσω ενός υπολογιστή μέσα στο κατάστημα και μετά να τα παραλάβουν από τα σημεία όπου βρίσκονται», τόνισε σχετικά η εκπρόσωπος τύπου της Asda, συνεχίζοντας: «Το καταναλωτικό κοινό έχει μέχρι στιγμής ανταποκριθεί θετικά στην εφαρμογή, αν και είναι νωρίς ακόμη να προδικάσει κανείς το μέλλον της».

Οι λιανέμποροι, στο κυνήγι μεριδίων στις αγορές γενικού εμπορίου, αθλητικών ειδών κλπ που έχουν επιδοθεί, συναντούν ένα σημαντικό εμπόδιο, την έλλειψη διαθέσιμων χώρων πώλησης. Με το νέο σύστημα, οι καταναλωτές μπορούν πλέον να παραλαμβάνουν τα αγαθά που επιθυμούν ν’ αγοράσουν, τις ώρες που τους βολεύουν.

Με αυτόν τον τρόπο και οι δύο πλευρές μένουν ικανοποιημένες. Πολύ περισσότερο, βέβαια, οι καταναλωτές, οι οποίοι πολύ συχνά εξέφραζαν την έντονη δυσαρέσκειά τους λόγω της πολυήμερης αναμονής μέχρι να έρθουν τα προϊόντα στο σπίτι τους. Η Tesco λάνσαρε ανάλογη υπηρεσία μέσα στο 2008, η οποία σήμερα λειτουργεί σε 7 συνολικά καταστήματά της.