Μετά την αύξηση του μεριδίου της κατά 3% και την καλύτερη επίδοση – για πρώτη φορά– από αυτή της Morrisons στην κερδοφορία, η Sainsbury’s ανακοίνωσε την αναστολή των πλάνων της για λειτουργία 15 νέων καταστημάτων, κόστους 92 εκατ. λιρών.

Με τα πρόσφατα αποτελέσματα που αφορούν στην αύξηση της κερδοφορίας της, η αλυσίδα διεκδικεί ξανά τη δεύτερη θέση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ στη χώρα, μια δεκαετία μετά την απώλειά της από την Asda και από αλυσίδες. Η Sainsbury’s είναι η μόνη εταιρεία μεταξύ των τεσσάρων «μεγάλων δυνάμεων» του βρετανικού λιανεμπορίου τροφίμων (σούπερ μάρκετ) που αύξησε το μερίδιό της τον προηγούμενο χρόνο, σε συνθήκες έντονου ανταγωνισμού με τις εκπτωτικές αλυσίδες αλλά και αλυσίδες όπως οι Waitrose και Marks & Spencer. Την αυξημένη κερδοφορία η αλυσίδα αποδίδει και στην προσθήκη στο δίκτυό της επιπλέον καταστημάτων convenience, που, όπως δηλώνει η ίδια, είναι περισσότερο αποδοτικά από τα μεγάλα της καταστήματα.