Το 37% αγγίζει το μερίδιο των κατεψυγμένων γλυκών Ροδούλα στην κατηγορία των κατεψυγμένων ετοίμων γλυκών στις δύο μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπου έχουν παρουσία, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας. Είναι χαρακτηριστικό ότι, αν και η Ροδούλα δε διαθέτει μακροχρόνια παρουσία στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και παρά την επιλεκτική διανομή της, το 2021 αύξησε το μερίδιό της σε σχέση με το 2020 από 17% σε 21% στην ευρύτερη κατηγορία των κατεψυγμένων γλυκών.

Βασίλης Σαμαράς, Exports Manager, Ροδούλα

Σημειώνεται ότι, έχοντας στο χαρτοφυλάκιό της σημαντικές συνεργασίες στον χώρο του Food Service, η εταιρεία αποφάσισε να επεκτείνει τις εμπορικές της δραστηριότητες δημιουργώντας το 2018 την κατηγορία των κατεψυγμένων έτοιμων γλυκών στα σούπερ μάρκετ με τούρτες και πάστες.

Η κατηγορία γρήγορα δημιούργησε ενδιαφέρον τόσο στην αγορά όσο και στους καταναλωτές.

Νέος Exports Manager ο Βασίλης Σαμαράς
Εν τω μεταξύ, η Ροδούλα ανακοίνωσε την πρόσληψη του Βασίλη Σαμαρά στη θέση του Exports Manager της εταιρείας. Πρόκειται για στέλεχος με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία των τροφίμων, που μέχρι πρόσφατα εργαζόταν ως διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ στην Philosofish, ενώ προηγουμένως είχε διατελέσει για πάνω από έξι χρόνια Exports Manager της Παλίρροια.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter