Κοντά στα 30 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2023 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Ροδούλα, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών.
Σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις του ομίλου (στις οποίες περιλαμβάνεται και η κατά 100% θυγατρική Daddy’s The Bread Project), το 2023 έκλεισε με πωλήσεις ύψους 29,93 εκατ. ευρώ, έναντι 26,03 εκατ. το 2022, ενώ τα μεικτά κέρδη αυξήθηκαν από τα 10,45 εκατ. ευρώ στα 12 εκατ. ευρώ, με το περιθώριο μεικτού κέρδους να παραμένει σχεδόν αμετάβλητο, στο 40,1%. Τα κέρδη EBITDA του ομίλου ενισχύθηκαν από τα 2,82 εκατ. ευρώ στα 2,48 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους έκλεισαν στα 949.950 ευρώ, έναντι 905.620 ευρώ το 2022. Αξίζει να σημειωθεί ότι «υπεύθυνη» για την αύξηση της καθαρής κερδοφορίας ήταν η Daddy’s The Bread Project, καθώς η Ροδούλα σε επίπεδο εταιρείας είδε τα καθαρά κέρδη της να μειώνονται από τα 641.039 ευρώ στα 462.654 ευρώ.
Σημειωτέον ότι η αύξηση των πωλήσεων το 2023 προήλθε σχεδόν εξίσου από τις πωλήσεις εντός Ελλάδας, που αυξήθηκαν κατά 2,2 εκατ. ευρώ και διατηρούν τη μερίδα του λέοντος, αγγίζοντας τα 25 εκατομμύρια ευρώ, όσο και από τις εξαγωγές, που από τα 3,3 εκατ. ευρώ το 2022 πλησίασαν πέρυσι τα 5 εκατομμύρια ευρώ.
Εξάλλου, μέσα στο 2023 δημιουργήθηκαν οι νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας στις Αχαρνές, στις οποίες στεγάζονται πλέον τα κεντρικά γραφεία της Ροδούλας, και μια ακόμα υπερσύγχρονη μονάδα logistics.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter