Με μια πολυμέτωπη προσέγγιση επιδιώκει η Rocket να κάνει άνοιγμα στη διανομή ειδών παντοπωλείου στην ελληνική αγορά, μια εξέλιξη, η οποία θεωρείται προδιαγεγραμμένη καθώς τον ίδιο δρόμο έχει ακολουθήσει και σε άλλες χώρες του εξωτερικού που έχει μέχρι στιγμής παρουσία. Όπως αναφέρει στο FOODReporter η Αντωνία Φαρσάτη, Country Manager της Rocket στην Ελλάδα, η πλατφόρμα διανομής φαγητού έχει αρχίσει να συνεργάζεται με το λιανικό εμπόριο σε ορισμένες από τις άλλες ευρωπαϊκές αγορές συμπεριλαμβανομένων των Κάτω Χωρών, της Κύπρου, της Γαλλίας και της Πορτογαλίας. Σε αυτή λοιπόν την κατεύθυνση αναμένεται μέσα στο επόμενο διάστημα να κινηθεί και στην χώρα μας καθώς όπως επισημαίνει η κ. Φαρσάτη «Είμαστε ήδη σε συζητήσεις και προσπαθούμε να προσθέσουμε σούπερ μάρκετ και λιανικό εμπόριο στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών μας στην Ελλάδα τους επόμενους μήνες».

Η διττή προσέγγιση
Παράλληλα, σκέφτεται σοβαρά την προοπτική πέραν των συνεργασιών με υφιστάμενες αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου, να δημιουργήσει τον δικό του χώρο αγορών, ακολουθώντας το μοντέλο που έχουν υιοθετήσει αντίστοιχες πλατφόρμες delivery όπως η efood και η Wolt. «Εξετάζουμε μια διττή προσέγγιση με τους λιανοπωλητές – προσφέροντας υπηρεσίες παράδοσης για παραγγελίες που δημιουργούνται στην ιστοσελίδα του συνεργάτη, καθώς και προσφέροντας προϊόντα λιανικής απευθείας στην εφαρμογή», σημειώνει η κ. Φαρσάτη.

Στόχος να πιάσει μερίδιο 15-20% σε όλες τις περιοχές
Η ουκρανική πλατφόρμα αν και μετρά περίπου ένα χρόνο παρουσίας στην ελληνική αγορά έχει καταφέρει να επιδείξει αξιοσημείωτες επιδόσεις, αξιοποιώντας άλλωστε, το θετικό momentum που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος κλάδος, ο οποίος έλαβε σημαντική ώθηση τα τελευταία δύο χρόνια από τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού. «Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα καταφέραμε να αυξήσουμε τον όγκο παραγγελιών μας κατά 4 φορές μέσα στο πρώτο τρίμηνο και συνεχίζουμε να βλέπουμε μια θετική τάση», υπογραμμίζει η Country Manager της Rocket στην Ελλάδα και συνεχίζει λέγοντας: «Στόχος μας είναι να επιτύχουμε μερίδιο αγοράς 15-20% σε όλες τις περιοχές που εξυπηρετούμε καθώς και να διπλασιάσουμε τις περιοχές που προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας».