Από τον Απρίλιο του 2007 η Rilken και ο Schwarzkopf επαναλάνσαραν το Silken Color παρουσιάζοντας την νέα συσκευασία του προϊόντος. Για το επαναλανσάρισμα του προϊόντος μάς μίλησαν οι υπεύθυνοι του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρείας:

«Το Rilken Silken Color, η αγαπημένη βαφή του καταναλωτικού κοινού “αλλάζει εμφάνιση”, ανανεώνεται και αναδεικνύει την υψηλή ποιότητα και αισθητική του προϊόντος. Χαρακτηριστικά της νέας συσκευασίας είναι οι νέες φωτογραφίες των μοντέλων και τα λαμπερά χρώματα, τα οποία συμβαδίζουν με την εμφάνιση της σύγχρονης γυναίκας.

Το Rilken Silken Color είναι η πρώτη βαφή που περιέχει πρωτεΐνες μεταξιού. Οι επαγγελματίες του Schwarzkopf ανακάλυψαν το Σύστημα Μεταξένιας Αναδόμησης, χάρη στο οποίο το Silken Color Set προσφέρει αναδόμηση των ταλαιπωρημένων μαλλιών, περιποίηση σε βάθος και όλα αυτά κατά τη διάρκεια της βαφής.

Η σειρά απευθύνεται στην γυναίκα που επιθυμεί λαμπερό χρώμα με μεγάλη διάρκεια και 100% κάλυψη ακόμα και σε τελείως γκρίζα μαλλιά. Το προϊόν διατίθεται σε 28 υπέροχες αποχρώσεις, που καλύπτουν όλες τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας, σε όλα τα σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών.

 Το νέο Rilken Silken Color θα υποστηριχθεί δυναμικά με νέο τηλεοπτικό διαφημιστικό, καταχωρίσεις, stands στα καταστήματα με ελκυστικά δώρα και έξτρα προωθητικές ενέργειες εντός των σημείων πώλησης.

Το χρώμα των μαλλιών κάθε γυναίκας είναι πολύ σημαντικό, αφού η εμφάνιση είναι στενά συνδεδεμένη με την αυτοπεποίθηση. Γι΄ αυτό και η συγκεκριμένη κατηγορία είναι ιδιαίτερα σημαντική για το λιανεμπόριο. Τα οφέλη του λιανεμπορίου από το επαναλανσάρισμα του Silken Color είναι η ενδυνάμωση μιας μάρκας με μεγάλη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό, που θα οδηγήσει σε αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης. Η νέα εντυπωσιακή συσκευασία σε συνδυασμό με το έντονο πλάνο προώθησης θα προσελκύσει νέους πελάτες και θα ανανεώσει το ενδιαφέρον των παλιών καταναλωτών».