Η Palette, κορυφαία μάρκα στην ελληνική αγορά εδώ και 50 χρόνια, αποτελεί την ιδανική πρόταση για την περιποίηση των μαλλιών κάθε καταναλώτριας, καθώς διαθέτει προϊόντα styling και χρωστικά μαλλιών σε μορφή semi-set αλλά και σε σωληνάριο μετατρέποντας το όνειρο της «προσιτής πολυτέλειας» σε πραγματικότητα.

Με την οικονομική και πολιτική αστάθεια αλλά και το δυσοίωνο χρηματοοικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα, οι αγορές δεν θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστες. Ακόμα και όταν μιλάμε για είδη πρώτης και βασικής ανάγκης, οι προσφορές και οι μειώσεις τιμών είναι συνεχείς και αδιάκοπες, με σκοπό να θέλξουν τον καταναλωτή, ο οποίος παρουσιάζεται περισσότερο πειθαρχημένος και φειδωλός.

Αναζητά ολοένα και περισσότερο την καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας εκτιμώντας ιδιαίτερα την τιμολογιακή συνέπεια των προϊόντων.
Η Palette, πολύ μπροστά από την εποχή της, εδώ και 50 χρόνια προσφέρει ποιοτικά προϊόντα στη σωστή τιμή, γεγονός που ελκύει ολοένα και περισσότερες καταναλώτριες.

Η περίπτωσή της έχει γίνει πλέον σημείο αναφοράς και μελέτης από πολλούς επαγγελματίες του χώρου, καθώς αποδεικνύεται η καλύτερη στρατηγική σε περιόδους κρίσης.  Εξού και το σλόγκαν της ενέργειας «…λόγω τιμής», το οποίο έχει διπλή έννοια, καθώς παραπέμπει στην αξιόπιστη προσφορά ποιότητας των προϊόντων Palette προς τον καταναλωτή, σε λογική τιμή και μάλιστα πολύ νωρίτερα από την εποχή της κρίσης.

Η κατηγορία των βαφών αποτέλεσε νότα αισιοδοξίας στην αγορά των καλλυντικών το 2011, καθώς σημείωσε ανάπτυξη της τάξης του 1,6% σε αξία και 8,7% σε όγκο (Symphony IRI 2011). Όσον αφορά σε επίπεδο μάρκας, η Palette κατέχει σταθερά την 1η θέση σε όγκο πωλήσεων στις βαφές μαλλιών από το 2008, ενώ σε αξία πωλήσεων έχει κατακτήσει 6 φορές την 1η θέση το τελευταίο 12μηνο στην αγορά των σούπερ μάρκετ (Symphony IRI 2011-2012).

Η βασική σειρά Palette Intensive Color-Créme διατίθεται σε 22 αποχρώσεις και συμπληρώνεται από τα Permanent Natural Colors με 10 αποχρώσεις. Η φόρμουλα προσφέρει 100% κάλυψη και αξιοπιστία στο χρώμα. Αυτές είναι οι ανάγκες που αντιλαμβάνεται η καταναλώτρια ως τις πιο σημαντικές. Το 2011 ήρθε η απάντηση και στα σωληνάρια, καθώς λανσαρίστηκε με μεγάλη επιτυχία η Palette Μόνιμη Κρέμα Βαφή με Care-Complex στα καταστήματα καλλυντικών.

Η σειρά διατίθεται σε 30 αποχρώσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στις καταναλώτριες να καινοτομούν πραγματοποιώντας διάφορους συνδυασμούς, χωρίς να ξοδεύουν πολλά. Μεγάλης αναγνωρισιμότητας τυγχάνουν τα προϊόντα styling της Palette και ειδικότερα τα hairsprays. Οι ειδικά σχεδιασμένες φόρμουλες όχι μόνο εξυπηρετούν τις απαιτήσεις των μοντέρνων χτενισμάτων αλλά, χάρη στα συστατικά που περιέχουν, μεριμνούν και για την υγεία των μαλλιών και την προστασία τους.

Η σύνθεσή τους εξασφαλίζει ιδανικό κράτημα διαρκείας και ταυτόχρονα φυσική κίνηση και μαλλιά απαλά στην αφή. Όπως και η βαφή, έτσι και τα προϊόντα styling, χάρη στην ιδανική σχέση ποιότητας-τιμής βρίσκονται στην Νο 2 θέση στην κατηγορία του styling (Symphony IRI 2011) έχοντας συνεχώς ανοδικά μερίδια τα τελευταία χρόνια.

Η Palette αποτελεί έναν πολύ σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης της Rilken ΑΕ και είναι μεριδιακά ένα από τα 5 κορυφαία brands στην κατηγορία μαλλιού (χρωστικά, styling, περιποίηση μαλλιού), παρά την απουσία της από την μεγαλύτερη σε τζίρο αγορά της περιποίησης μαλλιού (σαμπουάν, conditioner, treatments).

Η μάρκα με συνεχείς καινοτομίες εκμεταλλεύεται δημιουργικά όλες τις δυνατότητες επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό,  μέσω τηλεόρασης και εντύπων, χτίζοντας ακόμη περισσότερο το brand, που πλέον αυξάνει συνεχώς την καταναλωτική του βάση. Αυτός είναι και ο λόγος που αποκτά δικό της website και επικοινωνεί με το κοινό της και μέσω facebook.