Η συνεργασία της ΤΑΣΕΙΣ με την IBM έχει δώσει λύσεις οι οποίες έχουν κατακτήσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς του λιανεμπορίου και των σούπερ μάρκετ ειδικότερα. Με το προϊόν Retail Pro, η ΤΑΣΕΙΣ ανοίγει ένα νέο δρόμο σε αυτή τη συνεργασία, με κατεύθυνση τα καταστήματα λιανικής πώλησης
Η συνεργασία της ΤΑΣΕΙΣ με την IBM έχει δώσει λύσεις οι οποίες έχουν κατακτήσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς του λιανεμπορίου και των σούπερ μάρκετ ειδικότερα. Με το προϊόν Retail Pro, η ΤΑΣΕΙΣ ανοίγει ένα νέο δρόμο σε αυτή τη συνεργασία, με κατεύθυνση τα καταστήματα λιανικής πώλησης.
Δεκαπέντε χρόνια χρειάστηκαν για να φτάσει η εφαρμογή Retail Pro στη σημερινή της μορφή και σε αυτή την πορεία πέρασε την πόρτα περισσότερων από 5.000 επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία ΤΑΣΕΙΣ, μέλος του ομίλου LogicDIS, έγινε πρόσφατα ο επίσημος αντιπρόσωπος του Retail Pro στην Ελλάδα και αξιοποιώντας τη συνεργασία της με την IBM είναι έτοιμη να διαθέσει ολοκληρωμένες λύσεις για επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Ωστόσο, δεδομένου ότι η εφαρμογή Retail Pro είναι δυνατό να λειτουργήσει και σε προσωπικούς υπολογιστές, δεν είναι απαραίτητο το κατάστημα να διαθέτει ή να αποκτήσει κάποιο εξειδικευμένο POS σύστημα.
Αν και οι δυνατότητες της εφαρμογής καλύπτουν το σύνολο των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, το μεγαλύτερο ποσοστό της εγκατεστημένης βάσης αποτελούν οι επιχειρήσεις ειδών ένδυσης. Σύμφωνα με τον κ. Νάνο, εμπορικό διευθυντή της ΤΑΣΕΙΣ, ενδεχομένως ο βασικότερος λόγος γι’ αυτή την εξειδίκευση είναι οι δυνατότητες που προσφέρει το πρόγραμμα σε παραμετροποίηση ανά προϊόν, χαρακτηριστικό που διευκολύνει την καταχώρηση ενδυμάτων με βάση το χρώμα, το μέγεθος κ.λπ.
Στην Ελλάδα η εφαρμογή έχει εγκατασταθεί ήδη στις επιχειρήσεις CAMOMILLA, DIESEL HELLAS, SPIDER και SWAROVSKI, εκ των οποίων οι τρεις πρώτες ασχολούνται με την ένδυση. Ανάλογη είναι η εικόνα στη διεθνή αγορά, με εγκαταστάσεις στις επιχειρήσεις BENETTON, LOUIS VUITTON, CHRISTIAN DIOR, DONNA KARAN, HUGO BOSS κ.λπ.
Η ειδοποιός διαφορά
Κατά την επίσημη παρουσίαση του προϊόντος ήταν φανερό ότι η ειδοποιός διαφορά του από άλλα αντίστοιχα θα πρέπει να αναζητηθεί στην προστιθέμενη αξία που το συνοδεύει. Και σε αυτήν περιλαμβάνεται η υποστήριξη της εταιρείας ΤΑΣΕΙΣ, τόσο πριν όσο και μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής, η οποία καλύπτει τα στάδια του σχεδιασμού, της διαχείρισης και συντονισμού των έργων και της εκπαίδευσης. Και παρά το γεγονός ότι για μια επιχείρηση λιανικής η συνεχής τεχνική υποστήριξη (κάθε ώρα, κάθε ημέρα της εβδομάδας) δεν είναι τόσο απαραίτητη, η ΤΑΣΕΙΣ παρέχει και αυτή την υπηρεσία, προκειμένου να εξασφαλίσει ακόμα περισσότερο τον πελάτη της. Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί η αξιοπιστία και η λειτουργικότητα των συστημάτων της IBM, η ποικιλία των οποίων καλύπτει επιχειρήσεις διαφορετικών μεγεθών.
Να σημειώσουμε ότι το Retail Pro είναι έτοιμο να υποδεχτεί το μέλλον, καθώς εκτός από τη συμβατότητα με το ευρώ διαθέτει τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την επέκταση της επιχείρησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όποτε αυτό κριθεί απαραίτητο.