Στην απορρόφηση της θυγατρικής της εταιρείας Retail and More Athens Stores Μονοπρόσωπη ΕΠΕ προχωρά η Retail & More. Πρόκειται για τη μετεξέλιξη της εταιρείας σούπερ μάρκετ Χουλιόπουλος ΕΠΕ – Economy, στην εξαγορά της οποίας είχε προχωρήσει η Retail & More πέρυσι.

Σύμφωνα με την έκθεση εκτίμησης την οποία συνέταξε η Deloitte, το σύνολο του ενεργητικού της θυγατρικής εταιρείας ανέρχεται σε 3.465.164,17 ευρώ και το σύνολο των υποχρεώσεων σε 3.652.855,12 ευρώ, και επομένως τα ίδια κεφάλαια είναι αρνητικά και ανέρχονται σε -187.690,95 ευρώ. Σημειώνεται ότι η Retail and More Athens Stores Μονοπρόσωπη ΕΠΕ είναι 100% θυγατρική της Retail & More, και άρα η τελευταία κατέχει το σύνολο του εταιρικού της κεφαλαίου.

Η εξαγορά της Χουλιόπουλος
H εξαγορά της εταιρείας «Χουλιόπουλος ΕΠΕ» ανακοινώθηκε από τον όμιλο AVE (στον οποίο ανήκει η Retail & More) τον Νοέμβριο του 2023 και αφορούσε στην απόκτηση των έντεκα καταστημάτων Economy της εταιρείας στην Αθήνα και στη μετατροπή τους σε Carrefour Express. Ο τζίρος της εταιρείας το 2022 είχε αγγίξει τα 10 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα κέρδη της ήταν περιορισμένα και δεν ξεπερνούσαν τα 50.000 ευρώ. Το αντίτιμο για την εξαγορά της αλυσίδας είχε ανέλθει στα 3.150.000 ευρώ. Η Retail & More είχε καταβάλει το ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ στους τρεις εταίρους της Χουλιόπουλος ΕΠΕ, Θεοδόση Χουλιόπουλο, Παναγιώτη Τσιάνα και Παύλο Κατσιβέλη (666.667 ευρώ στον καθένα), ενώ το υπόλοιπο ποσό χωρίστηκε σε τρεις δόσεις: η πρώτη, ύψους 500.001 ευρώ, καταβλήθηκε στα τέλη του 2023. Η δεύτερη, ύψους 349.998 ευρώ, θα καταβληθεί έως τα τέλη του 2024 υπό όρους, ενώ η τρίτη και τελευταία δόση, ύψους 300.000 ευρώ, θα καταβληθεί το αργότερο έως τα τέλη του 2028.

Στόχος τα 70 καταστήματα φέτος
Σημειώνεται ότι το δίκτυο καταστημάτων της Carrefour στην Ελλάδα, το οποίο αναπτύσσει η Retail & More ως master franchisee του γαλλικού ομίλου, ξεπερνά πλέον τα σαράντα σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα, περιλαμβάνοντας τυπολογίες καταστημάτων Carrefour Market και Carrefour Express, ενώ η διοίκηση του ομίλου AVE έχει θέσει ως στόχο να φτάσει μέχρι το τέλος του 2024 τα 70 καταστήματα. Ο όμιλος στοχεύει εξάλλου να λανσάρει το πρώτο πιλοτικό κατάστημα Carrefour Bio στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, ενώ δρομολογεί και την είσοδό του στο e-commerce μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2024, εγκαινιάζοντας την omnichannel στρατηγική της Carrefour.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter