Μεγαλύτερη από την αναμενόμενη θα είναι, κατά τα φαινόμενα, η μείωση των πωλήσεων του ομίλου Remy Cointreau για το σύνολο του οικονομικού έτους 2024-25, καθώς σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, οι συνολικές πωλήσεις του οικονομικού έτους 2024-25, που ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2025, θα είναι μειωμένες κατά 15-18% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο οικονομικό έτος, κατά το οποίο επίσης οι πωλήσεις είχαν μειωθεί κατά 19,2% σε σχέση με το 2022-23.
Ο κύριος λόγος για την πτώση αυτή είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Remy Cointreau στις δύο σημαντικότερες αγορές της, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα, που μαζί αντιπροσωπεύουν περίπου το 70% του συνολικού τζίρου του ομίλου. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το πρόβλημα εντοπίζεται στον πληθωρισμό που πλήττει τις πωλήσεις αλκοολούχων ποτών και έχει οδηγήσει τους λιανεμπόρους σε μείωση του στοκ τους, καθώς και στον κίνδυνο για επιβολή δασμών από την επόμενη κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ, που απειλεί να επηρεάσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις του ομίλου. Όσον αφορά στην Κίνα, το πρόβλημα σχετίζεται με την ασθμαίνουσα οικονομία της χώρας.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, οι πωλήσεις της Remy Cointreau στο πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2024-25 μειώθηκαν κατά 15,9% σε οργανική βάση, στα 533,7 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν κατά 17,6%, στα 147,3 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη κατά 24,2%, στα 92 εκατ. ευρώ.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Eric Vallat, τόνισε πως μέχρι τον Μάρτιο η Remy Cointreau θα αρχίσει να υλοποιεί στοχευμένες επενδύσεις στο μάρκετινγκ, ώστε να ενισχύσει τις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter