Αύξηση κατά 7,3% στα καθαρά της κέρδη ανακοίνωσε η βρετανική αλυσίδα Morrisons, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.

[Ηνωμένο Βασίλειο] Συγκεκριμένα, σε εξάμηνη βάση, για την περίοδο που ολοκληρώθηκε στο τέλος Ιουλίου, τα κέρδη έφθασαν τα 442 εκατ. λίρες έναντι 412 εκατ. λιρών την ίδια περίοδο του 2010. Στο ίδιο ποσοστό διαμορφώθηκε και η αύξηση των πωλήσεων. Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας, η ανοδική πορεία των οικονομικών δεικτών οφείλεται στην αύξηση των πελατών που επισκέφθηκαν τα καταστήματα της αλυσίδας, που έφθασαν τα 11,5 εκατομμύρια. Αν εξαιρεθούν οι πωλήσεις πετρελαίου και υπολογισθούν μόνο οι οργανικές πωλήσεις -χωρίς τις πωλήσεις των νέων καταστημάτων- η αύξηση ήταν 2,2%.

Η σημαντική ανάπτυξη πωλήσεων και κερδών θεωρείται πως είναι αποτέλεσμα του μεγάλου προωθητικού προγράμματος της αλυσίδας με τίτλο «Price Crunch».
Όπως αναφέρουν οι σχολιαστές του βρετανικού τύπου, την ίδια στιγμή που τα μεγάλα καταστήματα των εμπορικών δρόμων υποφέρουν από την κρίση, το λιανεμπόριο τροφίμων πηγαίνει σχετικά καλά. Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα στο τέλος Οκτωβρίου από τον Σύνδεσμο Λιανεμπορίου της χώρας, δείχνουν πως ο μόνος λιανεμπορικός κλάδος που σημείωσε αύξηση πωλήσεων τον Αύγουστο, σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ήταν ο κλάδος των τροφίμων και ποτών.