Xωράνε οι αναμνήσεις σε ένα μπουκάλι; Η Euro RSCG απέδειξε ότι χωράνε, με τις μικρές ιστορίες που έχουν ως αφορμή τα νέα αρώματα της ανανεωμένης σειράς Quanto.

Για τη νέα τηλεοπτική καμπάνια που αποτελείται από αυτές τις ιστορίες, μιλούν οι εκπρόσωποι της εταιρείας: «Κάθε μπουκάλι και μια μικρή ιστορία. Κάθε ιστορία και μια ανάμνηση. Τόσο ζωντανή που σε ταξιδεύει σε στιγμές με άρωμα και χρώμα ελληνικών νησιών.

Προορισμός 1: Κρήτη. Η άμμος χρυσίζει κάτω από τον απογευματινό ήλιο και νεαρό ζευγάρι απολαμβάνει τη θέρμη της. Η κοπέλα αφήνει από τα δάχτυλά της να κυλήσει μια χούφτα άμμου, η οποία σχηματίζει το περίγραμμα του Quanto. Η αγκαλιά που θα ’θελες να σε ζεσταίνει για πάντα, βρίσκεται στο Quanto Κρήτη…
Προορισμός 2: Σίφνος.

Με φόντο το βαθύ μπλε του Αιγαίου, μια όμορφη οικογένεια χαίρεται τον ήλιο και τη θάλασσα πάνω σε ιστιοπλοϊκό σκάφος. Τους βλέπουμε να βουτάνε χαρούμενοι στη θάλασσα. Από τους κυματισμούς του νερού δημιουργείται στην επιφάνεια το περίγραμμα του Quanto. Η αύρα του Αιγαίου που θα ’θελες να σε τυλίγει για πάντα βρίσκεται στο Quanto Σίφνος…

Η ιδέα είναι απλή. Συμπυκνωμένες αναμνήσεις και συναισθήματα που ζωντανεύουν μέσα από τα έντονα αρώματα των νέων προϊόντων. Συμπυκνωμένες όπως και οι νέες συσκευασίες Quanto, που χρησιμοποιήθηκαν ως hero products για τις ανάγκες των γυρισμάτων. Οι χρωματικοί κώδικες των ίδιων των προϊόντων καθόρισαν και τους χρωματικούς κώδικες των δύο ταινιών, προκειμένου να προσομοιάζουν όσο το δυνατόν περισσότερο στις ετικέτες.

Στο πλαίσιο της ανανεωμένης εικόνας του brand, την επικοινωνία υπογράφει το γνωστό jingle του Quanto, αλλά σε μια εκμοντερνισμένη, jazz εκτέλεση. Τα γυρίσματα έγιναν στην Τζια με εταιρεία παραγωγής τη Central Athens και τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Χρήστος Χατζηαντωνίου».

 Πίνακας 1: Μαλακτικά ρούχων –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Σεπτ. 10  Ιαν.-Σεπτ. 11
 Cajoline  –  480,2
 Lenor  892,43  254,49
 Soupline mistral  432,97  135,39

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Μαλακτικά ρούχων – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Σεπτ. 10  Ιαν.-Σεπτ. 11
 Τηλεόραση  1.345,61  816,429
 Ραδιόφωνο  43,32  –
 Περιοδικά  190,22  215,24
 Εφημερίδες  3,57  –
 Σύνολο κατηγορίας  1.582,71  1.031,67

 Πηγή: Media Services SA

INFO
Πελάτης:
Reckitt Benckiser
Προϊόν: Quanto
Δημιουργός: Euro RSCG
Μέσα προβολής: Τηλεόραση
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2011