Την Κάτια Ζυγούλη να μιλά με ενθουσιασμό για τα δημητριακά βρώμης Quaker, που αποτελεί μέρος της καθημερινής της διατροφής, παρακολουθεί το τηλεοπτικό κοινό στο νέο σποτ για το προϊόν.

Τα Quaker βρίσκονται στην ελληνική αγορά περίπου 60 χρόνια. Το 2007 η Tasty Foods αναλαμβάνει την πλήρη εμπορική εκμετάλλευση των προϊόντων Quaker και το προϊόν εισέρχεται σε μια νέα φάση ανάπτυξης και εξέλιξης. Μέσα σε τρία περίπου χρόνια, η εταιρεία έχει επιτύχει τον διπλασιασμό του μεριδίου αγοράς των Quaker, μέσω και της δημιουργίας ενός αποτελεσματικού δικτύου διανομής στα σημεία πώλησης και το λανσάρισμα νέων προϊόντων στην αγορά.

Το brand Quaker Oats εξαγοράστηκε το 2001 από την PepsiCo, σηματοδοτώντας την πρόθεση της εταιρείας να εισέλθει στην αγορά των δημητριακών και των snacks με δημητριακά.

Στη νέα διαφημιστική καμπάνια, η Κάτια Ζυγούλη απευθύνεται στο κοινό λέγοντας: «Ζήσε με όλες σου τις δυνάμεις, με τη δύναμη της βρώμης».

Όπως δήλωσε ο κ. Νικήτας Ασπιώτης, Marketing Director της PepsiCo Greece στη συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της καμπάνιας, «Το Quaker βρήκε στο πρόσωπο της Κάτιας την ιδανική εκπρόσωπο της τεράστιας δύναμης που κρύβει μέσα του. Τα σχόλια που αποσπά η νέα διαφημιστική μας καμπάνια και η πορεία του προϊόντος, επιβεβαιώνουν καθημερινά τη δυναμική της συνεργασίας μας».

Το διαφημιστικό σποτ επιμελήθηκε η BBDO Athens σε παραγωγή της Stefi, με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Ινδαρέ.

 Πίνακας 1: Δημητριακά –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Φεβ. 2010  Ιαν.-Φεβ. 2011
 Nestle Fitness  354,8  404,37
 Kelloggs Special K  133,47  350,78
 Quaker  21,55  167,16

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Δημητριακά – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Φεβ. 2010  Ιαν.-Φεβ. 2011
 Τηλεόραση  659,55  1163,21
 Ραδιόφωνο  63,16  –
 Περιοδικά  191,24  257
 Εφημερίδες  –  –
 Σύνολο κατηγορίας  913,94  1420,2

 Πηγή: Media Services SA

Info
Πελάτης:
PepsiCo Greece
Προϊόν: Quaker
Δημιουργός: BBDO Athens