Aπό τον Νοέμβριο του 1998 η γνωστή μάρκα Pummaro έχει ενταχθεί στο portfolio της Ελαΐς-Unilever, μετά την εξαγορά της επωνυμίας (μαζί με τα brands Πελαργός και Stella) από την εταιρεία Μέλισσα-Κίκιζας. Από τον Απρίλιο του 1999 ξεκίνησε η παραγωγή και η διακίνηση των προϊόντων τομάτας Pummaro από την Ελαΐς.

Το Pummaro είναι ο ηγέτης στην κατηγορία των τοματικών προιόντων. Στη σειρά Pummaro ο καταναλωτής βρίσκει τα τοματικά προϊόντα passata, τον ελαφρά συμπυκνωμένο χυμό τομάτας, τα τοματικά ψιλοκομμένα προϊόντα, τις σάλτσες τομάτας και τον τοματοπολτό.

Με τη νέα ταινία της Lowe Athens για το Pummaro, μαθαίνουμε τα μυστικά του brand από πρώτο χέρι. Το νέο τηλεοπτικό σποτ «μας βάζει στη… φλούδα της τομάτας», δηλώνουν χαρακτηριστικά οι υπεύθυνοι της εταιρείας. «Πρόκειται για ένα τηλεοπτικό με φρέσκια ματιά, πρωτότυπο και διαφορετικό:

Παρακολουθούμε μέσα από τα μάτια της τομάτας του “διπλανού χωραφιού” όλη τη διαδρομή της από τη συγκομιδή μέχρι την ολοκλήρωσή της ως… τομάτα. Μιλάει με… στοιχεία σε πρώτο πρόσωπο, σαν μια star, που την αγαπούν όλοι. Στο τέλος, φυσικά, πρωταγωνιστεί σε όλα τα πιάτα που μπαίνει. Και αυτό γιατί είναι η καλύτερη. Και μόνο η καλύτερη ελληνική τομάτα γίνεται Pummaro».

Η ταινία γυρίστηκε από την Xrated στις εγκαταστάσεις της Ελαΐς-Unilever, στη Γαστούνη Ηλείας.

 Πίνακας 1: Τοματοπροϊόντα –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Οκτ. 10  Ιαν.-Οκτ. 11
 Pummaro ντοματοχυμοί  146,29  223,14
 ΖΑΝΑΕ κονκασέ  –  18,8
 Κύκνος τοματοπροϊόντα  –  16,44

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Τοματοπροϊόντα – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Οκτ. 10  Ιαν.-Οκτ. 11
 Pummaro ντοματοχυμοί  146,29  223,14
 ΖΑΝΑΕ κονκασέ  –  18,8
 Κύκνος τοματοπροϊόντα  –  16,44
 Εφημερίδες  237,8  12,4
 Σύνολο κατηγορίας  2.067,6  2.249,2

 Πηγή: Media Services SA

Info
Πελάτης:
Ελαΐς- Unilever
Προϊόν: Pummaro
Δημιουργός: Lowe Athens