Η Tata Consumer Products αναθεωρεί το πλάνο επέκτασης της Starbucks στην Ινδία, λόγω μειωμένης επισκεψιμότητας στα καταστήματά της, καθώς ο υψηλός πληθωρισμός περιορίζει τις δαπάνες των καταναλωτών, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters. Ο διευθύνων σύμβουλος της Tata Consumer, Sunil D’Souza, δήλωσε ότι τα σχέδια για νέα καταστήματα θα προσαρμοστούν βραχυπρόθεσμα. «Ίσως αντί για 100 νέα καταστήματα φέτος, θα ανοίξουμε 80, αλλά το επόμενο έτος θα επιταχύνουμε με 120 νέα αντί για 100», σημείωσε, τονίζοντας πως η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στον στόχο των 1.000 καταστημάτων έως το 2028.
Η Tata Starbucks, κοινοπραξία της αμερικανικής Starbucks με την ινδική Tata, διατηρεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ινδία με πάνω από 450 καταστήματα.
Παρά τη ραγδαία ανάπτυξη, η έλλειψη ποιοτικών τοποθεσιών αποτελεί τροχοπέδη.
Η εταιρεία καταγράφει ωστόσο συνεχιζόμενη ανάπτυξη: Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12% την περασμένη οικονομική χρονιά, αγγίζοντας τα 143,6 εκατ. δολάρια, ενώ οι ζημιές διευρύνθηκαν σε 9,6 εκατ. δολάρια. Παρά τα οικονομικά εμπόδια, η Tata εκτιμά ότι η αυξανόμενη «κουλτούρα καφέ» στην Ινδία, σε συνδυασμό με τη χαμηλή πυκνότητα καφέ σε σχέση με χώρες όπως η Ινδονησία και το Βιετνάμ, θα στηρίξει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter